افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب آهن تصویب شد
افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی ها كه چندي پيش مجوز آن توسط سازمان بورس صادر شد، در مجمع عمومي فوق العاده ذوب آهن به تصويب رسيد و سرمايه ذوب آهن از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي هاي ثابت (‌بخشي از طبقه زمين هاي شركت ) از 780 ميليارد تومان به بيش از 3300 ميليارد تومان افزايش يافت.

مجمع عمومی فوق العاده ذوب آهن اصفهان با حضور ۷۳.۳ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی، نمایندگان سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی و جمعی از مسئولین ذوب آهن دوشنبه ۱۱ بهمن ماه به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد، که این موضوع به تصویب رسید.

در این مجمع، مهندس احمد صادقی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گزارش هیات مدیره درخصوص افزایش سرمایه را به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه نمود.

در این گزارش اهداف این شرکت از افزایش سرمایه بدین شرح عنوان شد: بهبود ساختار صورت ها و نسبت های مالی، ایجاد امکان اخذ تسهیلات بانکی،‌ استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در قانون (ماده ۱۷ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و آیین نامه اجرایی آن)، استفاده از معافیت های مالیاتی ماده ۴۸ و ۱۰۵ قانون مالیات های مستقیم و خروج از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت.

2

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۶
شناسه مطلب : 10383
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی