ابلاغ دستور صدور پروانه بهره برداری از فاز دوم فولادسازی خراسان
فولاد خراسان دو پروژه از 4 پروژه ملی اقتصاد مقاومتی استان خراسان را به ثمر می رساند و دستور پروانه بهره برداری از فاز دوم فولادسازی این مجتمع در مرحله ابلاغ است.

مهندس ابویی مهریزی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از پروژه های ملی و کلان اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از پیشرفت مناسب ۳ پروژه از ۴ طرح ملی این استان خبر داد.

وی با اعلام این مطلب افزود: از مجموعه بیش از ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی ۴ طرح آن در استان خراسان رضوی واقع  شده که پروژه های فولادسازی شماره ۲ و گندله سازی مجمتمع فولاد خراسان از جمله آن هاست.

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از پروژه های ملی اقتصاد مقاومتی در استان خراسان رضوی با بیان این که واحد فولادسازی شماره ۲ مجتمع فولاد خراسان یکی از این ۴ پروژه مهم است که در مرحله بهره برداری قرارگرفته، افزود: واحد دوم فولادسازی مجتمع فولا خراسان با ظرفیت تولید بیش از ۷۰۰ هزارتن فولاد خام، از جمله این پروژه های ملی است که سرمایه گذاری کلانی در آن صورت گرفته و مراحل بهره برداری این پروژه ملی هم اکنون کامل شده است و دستور صدور پروانه بهره برداری از این طرح ابلاغ شده است.

ابوی مهریزی با بیان این که یکی دیگر از این ۴ پروژه نیز در مجتمع فولاد خراسان واقع است، افزود: پروژه گندله سازی این مجتمع صنعتی نیز در صورت سرعت بخشیدن بیشتر به مراحل نهایی آن ممکن است تا پایان سال به مرحله تست سرد برسد.

به گفته وی طرح تولید فاکتور۸، در داروسازی سامان، دیگر طرح ملی در این استان است که مراحل ساخت آن تکمیل گردیده است.

گفتنی است در بازدید معاون برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت،  مهندس راضیه علیرضایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت  خراسان رضوی به همراه جمعی از مقامات استانی و محلی حضور داشتند.

2

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۴
شناسه مطلب : 11028
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی