نوردکاران به دنبال تامین شمش از بازار داخل/ ۵ نماینده مسئول رسیدگی به تامین شمش مورد نیاز نوردکاران
سی و پنجمین جلسه رسته نورد مقاطع طويل با محوریت تامین شمش مورد نياز نوردکاران در انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد.

حمیدرضا طاهری زاده، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت و گو با  چیلان  درباره سی و پنجمین نشست هم اندیشی نوردگاران گفت: در این جلسه که با محوریت تامین شمش نوردکاران برگزار شده بود، نماینده فولاد خوزستان هم به منظور تبادل نظر و جمع بندی حضور داشت.

وی افزود: پس از بررسی در جلسه، مشخص شد حداقل نیاز داخل کشور به شمش روش قوس الکتریکی چیزی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال است که قرار شد بخشی از آن را فولاد خوزستان و بخش دیگری را هم فولاد خراسان و فولاد ارفع تامین نماید.

طاهری زاده اظهار داشت: قرار شده تا در نشست بعدی در مرحله اول تامین شمش از طریق واحدهای داخلی را پیگیری نماییم و در مرحله بعدی قیمت را با ذوبی ها هماهنگ نماییم. از این رو ۵ نماینده از رسته نورد برای مذاکره با ذوبی ها انتخاب شدند و رسالت این ۵ نماینده این است که بر کمیت و کیفیت این مسئله رسیدگی نمایند.

نایب رئیس انجمن فولاد درخصوص این سوال که آیا پیرامون تعدیل یا تغییر نرخ ها نیز صبحت شد؟ گفت: نظر به اینکه قیمت های جهانی کماکان صعودی است، قیمت های داخلی هم به سمت تثبیت و رشد باید حرکت نماید که این اتفاق حتمی به نظر می رسد.

20 14

2

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
شناسه مطلب : 14070
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی