هفدهمین کنفرانس بین المللی آهن و فولاد چین هفته آینده برگزار می شود
هفدهمین کنفرانس بین المللی آهن و فولاد چین در سال 2017 در تاریخ 26 الی 28 سپتامبر (۴ -۶ مهر ۹۶) در کینگدائو چین برگزار می شود. این رویداد بزرگ که بیش از ۶۰۰ نفر شرکت کننده اصلی و ۲،۰۰۰ نفر شرکت کننده فرعی خواهد داشت، در واقع بزرگترین کنفرانس سالیانه آهن و فولاد جهان است.

برخی اسپانسرهای این کنفرانس شرکت های بزرگی نظیر ریوتینتو، واله، روی هیل، بورس کالای دالیان، گروه تجاری کاراول و مرکز تجارت سنگ آهن پکن می باشند.

روز مقدماتی کنفرانس زمانی برای ثبت نام و پذیرش و سخنرانی درخصوص وضعیت اقتصادی و بازارهای کالاهای فله ای توسط هائو هنگ، مدیرعامل و رئیس تحقیقات بین الملل BOCOM است.

در روز نخست این کنفرانس که سخنرانان کلیدی حضور دارند هم معاون دبیرکل و مدیر بخش تحقیقات بازار انجمن آهن و فولاد چین، دبیرکل انجمن آهن و فولاد چین، سفیر استرالیا در جمهوری خلق چین و مدیر بورس کالای دالیان سخنرانان این کنفرانس هستند.

علاوه بر آن، نایب رئیس انجمن آهن و فولاد چین درباره موضوع توسعه پایدارو متوازن زنجیره ارزش صنعتی و ارتقای آن سخنرانی خواهد کرد. همچنین معاون مدیر گروه HBIS، درمورد نوآوری های این شرکت در بررسی چشم انداز زنجیره ارزش و معاون مدیر شرکت آهن و فولاد بائوسان درباره اصلاحات، تثبیت و قواعد برد-برد صحبت خواهند کرد.

در روز نخست همچنین معاون فروش و بازاریابی شرکت ریوتینتو، مدیر اجرایی فلزات آهنی و زغال سنگ واله، مدیر هلدینگ روی هیل، مدیرعامل گروه فلزات فورتسکیو، مدیر امور بین الملل انجمن آهن و فولاد چین، مدیر اجرایی شرکت نیپون استیل و سومیتومو، مدیر بازاریابی بی اچ پی بیلیتون و کیوان جعفری طهرانی سخنرانی خواهد داشت.

همان گونه که اشاره شد، کیوان جعفری طهرانی در هفدهمین کنفرانس آهن و فولاد چین در سالن اصلی کنفرانس سخنرانی خواهد داشت و این چهارمین حضور وی به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی کنفرانس آهن و فولاد چین است.

وی در این دوره طرح آتی ایران برای تبدیل شدن به یک تامین کننده اصلی فولاد و مواد اولیه فولاد سازی در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) را برای علاقمندان ارائه خواهد کرد.

در روز پایانی هم تحلیلگرانی از انجمن آهن و فولاد چین و مدیران بورس کالای دالیان سخنرانی خواهند داشت و در پنل پرسش و پاسخ شرکت خواهند کرد.

2

تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۱
شناسه مطلب : 14600
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی