سود هر سهم فولاد هرمزگان ۸۵ ریال تعیین شد/ رشد تولید و فروش به چشم می خورد
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره شش ماهه نخست سال مالی 96 مبلغ 85 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل روند رو به رشدی داشت.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد هرمزگان جنوب اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ را منتشر کرد.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت شده ۱۵ هزار میلیارد ریال، با انتشار عملکرد شش ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ یک هزار و ۲۸۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۵ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد.

از سود خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال کم شد و در نهایت مبلغ یک هزار و ۵۲۰ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب های این شرکت فرابورسی منظور شد.

گفتنی است فولاد هرمزگان با نماد هرمز در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ ۹۰ ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرده بود.

آمار تولید و فروش فولاد هرمزگان نیز نشان می دهد که این شرکت در نیمه اول امسال درمجموع یک میلیون و ۵۸۵ هزار تن اسلب، آهن اسفنجی، بریکت و آهک تولید کرده بود که از این میزان ۶۹۳ هزار تن اسلب، ۷۹۹ هزار تن آهن اسفنجی و ۴۶ هزار تن بریکت بوده است.

فروش این شرکت هم در نیمه اول امسال بیش از ۷۹۴ هزار تن گزارش شده که سهم اسلب فروش داخلی ۲۷۷ هزار تن، اسلب صادراتی ۵۰۰ هزار تن و آهک نزدیک به ۱۷ هزار تن بود.

این شرکت پیش بینی کرده تولید و فروش تا پایان سال به ترتیب به ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار تن و یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن برسد. در بخش فروش پیش بینی شرکت تا پایان سال کمی بیش تر از یک میلیون تن اسلب صادراتی و ۴۴۶ هزار تن فروش اسلب داخلی است. ارزش فروش محصولات نیز در ۶ ماهه یک هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان برآورد شده و تا پایان سال ۲ هزار و ۳۳۱ میلیارد تومان تخمین زده می شود.

آمارهای فروش و صادرات حاکی از آن است که فولاد هرمزگان افزایش تناژ تولید و فروش را برای سال مالی ۹۶ پیش بینی کرده است.

لازم به ذکر است در گزارش ۶ ماهه پارسال این شرکت یک میلیون و ۲۰۲ هزار تن انواع محصولات تولید و نزدیک به ۵۳۱ هزار تن فروش محصول داشت.

2

تاریخ انتشار : ۹ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰
شناسه مطلب : 15190
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی