سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران تیر ماه امسال در تهران برگزار می شود
سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با محوریت توسعه و سرمایه گذاری و با هدف ایجاد فرصت های ارتباطی، جذب سرمایه گذاری خارجی و همکاری میان شرکت های بین المللی و داخلی و همچنین اطلاع از آخرین دستاوردهای صنعت و معدن در جهان در روزهای 11 و 12 تیر ماه 97 در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش  چیلان ، همزمان با برگزاری این اجلاس نمایشگاه جانبی با حضور شرکت های فعال داخلی و خارجی و به منظور ارائه توانمندی های علمی، فنی و تحقیقاتی در صنعت و معدن و همچنین معرفی زمینه های مناسب سرمایه گذاری در این صنعت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران تحت نظارت ایمیدرو و با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران و بخش بازرگانی سفارت ایتالیا و از سوی همایش سازان امروز برگزار می شود.

محورهای این همایش در بخش اکتشاف شامل سرمایه گذاری، قوانین و مقررات و مدل های همکاری، فناوری ها و راه کارهای جدید در اکتشاف و مدل های همکاری اکتشافی ایمیدرو است. همچنین در بخش توانمندسازی و توسعه شامل دیجیتالی کردن و استفاده از فناوری های جدید بویژه صنعت دیجیتال در معدن و صنایع معدنی، اهمیت استمرار آموزش در معدن و صنایع معدنی و تحقیق و توسعه می باشد.

علاوه بر این محورهای همایش در حوزه سرمایه گذاری شامل معرفی پروژه ها و مدل های سرمایه گذاری، تطبیق و کاربرد قوانین و مقررات سرمایه گذاری، ریسک سرمایه گذاری در معادن ایران ، مزایا و راه حل ها و راهکار های جدید سرمایه گذاری در پروژه های معادن و صنایع معدنی و در حوزه زیرساخت ها و ایمنی در محیط کار شامل ایمنی و کاهش ریسک در معادن، اهمیت آموزش در ایمنی سلامت در محیط کار، بکارگیری فناوری ها و ماشین آلات جدید برای افزایش ایمنی در محیط کار، توسعه زیر ساخت ها و مناطق جدید انرژی بر و توسعه جامع زیر ساخت ها به ویژه بنادر ، خطوط راه آهن و تامین منابع آب، برق و گاز می باشند.

 چیلان  نیز به عنوان حامی رسانه ای این مراسم حضور داشته به پوشش اخبار این مراسم می پردازد.

گفتنی است، دومین دوره اجلاس معدن و صنایع معدنی نیز سال گذشته در تهران برگزار شده بود.

علاقمندان جهت ثبت نام بر روی این لینک کلیک نمایید.

زمان برگزاری: ۱۱ تا ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۷ (۲ تا ۳ جولای ۲۰۱۸)

مکان برگزاری: مرکز همایش های صداوسیما

54 1

2

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
شناسه مطلب : 16212
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی