رکوردهای تأمین، تولید و صادرات فولاد خراسان در دی ماه!
فولاد خراسان توانست در راستای تحقق مضامین استراتژی های سطح کسب و کار شامل تامین پایدار و اقتصادی، تعالی تولید و عملیات و مدیریت اثربخش بازار گام بردارد و به رکوردهای ماهیانه در دی ماه سال جاری دست یابد.

ازجمله این رکوردها تامین گندله به میزان ۲۳۷ هزار و ۴۲۳ تن، تولید آهن اسفنجی به میزان ۱۲۸ هزار و ۲۹ تن، تولید فولادسازی شماره ۲ به میزان ۳۸ هزار و ۸۷۷ تن و دستیابی به صادرات ۹۲ هزار و ۶۹ تن از ابتدای سال تا پایان دی ماه می باشد.

گفتنی است رکورد قبلی تامین گندله متعلق به آذر ماه سال ۹۶ یعنی ۲۱۳ هزار و ۶۴۳ تن بود که در دی ماه این رکورد ۲۳ هزار و ۷۸۰ تن جابجا شد و ارتقا یافت. رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی هم در شهریور ماه و به میزان ۱۲۷ هزار و ۱۲۸ تن بود. رکورد قبلی واحد فولادسازی شماره ۲ متعلق به آبان ماه سال امسال و بالغ بر ۳۳ هزار و ۱۱۸ تن بود.

لازم به ذکر است فولاد خراسان برنامه حمل ۲۵ هزار تن شمش به آسیای جنوب شرقی را دارد که در حال حمل آن می باشد.

یکی دیگر از موفقیت های کسب شده فولاد خراسان در سال جاری اتصال انبارهای محصولات نورد و فولادسازی به شبکه ریلی کشور است.

سید حسین احمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خراسان کسب این موفقیت ها و دستاوردها را به همه همکاران بویژه تلاشگران حوزه معاونت های خرید، بهره برداری، بازاریابی و فروش تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده که با درایت و تلاش همه بخش های تامین، تولید، کیفیت، فروش، طرح های توسعه با پشتیبانی های فنی و ستادی از عملیات اجرایی شرکت بتوانیم با راه اندازی کارخانه گندلسه سازی در هفته های آتی و تسریع در احداث پروژه کنسانتره که در راستای مضمون استراتژی توسعه ظرفیت و زنجیره تولید می باشد، پایداری همه جانبه شرکت را تضمین نمائیم.

1 181

2

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
شناسه مطلب : 16459
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی