افت واردات بیلت کره جنوبی
واردات بیلت کره جنوبی از آوریل 2017 تا ژانویه 2018 افت 28 درصدی داشت.

به گزارش  چیلان ، براساس آمار تجاری منتشر شده از سوی گمرک کره جنوبی، واردات بیلت کره جنوبی در ۱۰ ماهه سال مالی ۲۰۱۸ افت ۲۸ درصدی را به ثبت رساند. این کشور در حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن بیلت در بین ماه های آوریل ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸ وارد کرد که درمقایسه با واردات ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تنی مدت مشابه سال قبل افت ۲۸.۲۶ درصدی داشت.

در طول این دوره ژاپن تقریبا ۵۶ درصد از بیلت کره جنوبی یعنی چیزی معادل ۹۲۰ هزار تن آن را تامین کرد. درحالی که ژاپن در سال قبل یک میلیون و ۲۷۰ هزار تن و ۵۵ درصد از کل بیلت کره جنوبی را تامین کرده بود.

گفتنی است، در ژانویه ۲۰۱۸ هم حجم واردات بیلت کره جنوبی کاهشی بود و ۲۶ درصد افت یافته و از ۲۳۰ هزار تن ژانویه ۲۰۱۶ به ۱۷۰ هزار تن ژانویه ۲۰۱۸ رسید. البته حجم واردات در ژانویه ۲۰۱۸ نسبت به دسامبر ۲۰۱۷ افزایشی بود و حدود ۱۴۲.۸۵ درصد رشد داشت چراکه واردات در دسامبر تنها ۷۰ هزار تن بود.

در ژانویه، ژاپن، برزیل و روسیه اصلی ترین تامین کنندگان بیلت کره جنوبی بودند که به ترتیب ۹۰ هزار تن، ۶۰ هزار تن و ۱۰ هزار تن به این کشور صادر کردند.

لازم به ذکر است روسیه همچنان بزرگترین تامین کننده چدن کره جنوبی است و در سال مالی ۲۰۱۸ یعنی از آوریل ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸ کره جنوبی بیشترین حجم از چدن را علاوه بر روسیه از چین و سپس از هند تامین کرد و حجم صادرات این کشورها به ترتیب ۷۰ هزار تن، ۶۰ هزار تن و ۲۰ هزار تن بود.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
شناسه مطلب : 17035
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی