کشانی به وعده خود عمل کرد/ زنجیره تولید فولاد خوزستان با خرید سهام کنسانتره سازی توسعه ملی تکمیل شد
فولاد خوزستان طبق اعلام این شرکت در سامانه کدال، در مزایده خرید سهام کنسانتره سازی توسعه ملی موفق بود و صاحب واحد کنسانتره سازی و معدن شد.

مهندس کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان در شماره ۷۷ نشریه  چیلان  مربوط به بهمن ماه ۹۶ در گفت و گو با  چیلان  از استراتژی این شرکت در تکمیل زنجیره تولید در فولاد خوزستان از ابتدای تاسیس تاکنون خبر داده بود.

کشانی در این زمینه به  چیلان  گفته بود تکمیل زنجیره تولید شرکت فولاد خوزستان تاثیر قابل توجهی بر کاهش هزینه های تولید خواهد داشت. لذا در این راستا برنامه خرید معدن و همچنین خرید یا مشارکت در واحدهای کنسانتره سازی در جهت تکمیل حلقه های بالادستی و همچنین احداث یا خرید کارخانجات نوردی از جمله نورد، ورق و میلگرد در راستای توسعه پایین دستی را مدنظر داریم.

گفتنی است، براساس اطلاعات منتشر شده از سوی فولاد خوزستان در سامانه کدال و نتایج شرکت در مزایده این شرکت، خرید ۶۷ درصد سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی متعلق به شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی تایید شد و فولاد خوزستان صاحب معدن و کارخانه کنسانتره شد.

گفتنی است، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی دو فاز کنسانتره سازی و دو فاز گندله سازی دارد که فاز نخست کنسانتره سازی آن امسال و فاز دوم کنسانتره سازی آن در نیمه اول سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

با بهره برداری از این خطوط سهم این شرکت از چشم انداز ۸۰ میلیون تنی کنسانتره و گندله کشور به ۶.۲ درصد خواهد رسید.

2

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
شناسه مطلب : 17220
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی