نیروی انسانی بیکار بهره وری کل شرکت را کاهش می دهد
نیروی انسانی را در حد نیاز جذب کنند چرا که به اعتقاد من نیروهای بیکار در هر مجموعه ای همانند غده ای سرطانی هستند که سایرین را نیز از کار می اندازند.

محمود نوریان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گفت و گو با  چیلان  با بیان اینکه نیروی انسانی بیکار بهره وری کل شرکت را کاهش می دهد گفت: در ارتقاء بهره وری نیروی کار در صنایع، آموزش نقش تعیین کننده ای دارد. در این زمینه همکاری صنعت و دانشگاه مهم است تا پرسنل به درستی آموزش ببینند.

وی افزود: چادرملو تلاش می کند تا علاوه بر موارد فوق، از طریق بهره گیری از تجربیات سایر شرکت های موفق بهره وری نیروی کار خود را افزایش دهد.

نوریان تصریح کرد: تمام سعی ما این بوده که نیروی متخصص جذب نماییم تا نیروهای جوان و تازه کار در کنار آنها به درستی آموزش ببینند.

مدیرعامل چادرملو در خاتمه گفت: علاوه بر این شرکت ها باید نیروی انسانی را در حد نیاز جذب کنند چرا که به اعتقاد من نیروهای بیکار در هر مجموعه ای همانند غده ای سرطانی هستند که سایرین را نیز از کار می اندازند در حالی که اگر نیروی انسانی بهینه انتخاب شوند و در کنار نیروهای آموزش دیده آموزش ببینند مسلما بهره وری ارتقا می یابد.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
شناسه مطلب : 17892
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی