برای نخستین بار در ایران اتفاق افتاد؛راه اندازی خط تولید کلاف میلگرد صنعتی در فولاد نطنز
مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز، موفق به تولید انبوه کلاف میلگرد صنعتی شد.

جواد توکلی طرقی، مدیر عامل شرکت فولاد نطنز با اعلام این خبر که برای اولین بار در کشور، خط تولید کلاف میلگرد صنعتی در شرکت فولاد نطنز راه اندازی شد گفت: در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برای اولین بار در ایران، خط تولید کلاف میلگرد صنعتی در مجموعه فولاد نطنز راه اندازی شد.

وی افزود: با توجه به فراهم بودن امکانات و برخورداری از زنجیره کامل تولید در مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز، این مجموعه موفق به تولید انبوه این نوع میلگرد شد.

مدیر شرکت فولاد نطنز گفت: محصولاتی که در کارخانجات زیر دستی صنایع مفتولی ایران از قبیل تولید فلز الکترود، مفتول لاستیک خودرو، ساخت پیچ و مهره به این میلگرد صنعتی به عنوان مواد اصلی و پایه نیاز دارند.

وی تصریح کرد: پیش از این عمدتا این محصول از خارج وارد کشور می شد که با راه اندازی این خط تولید از خروج سالانه ۵۰۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری شد.

توکلی طرقی خاطر نشان کرد: سودآوری این موضوع باعث رونق اقتصادی و اتکا به داخل کشور است و علاوه بر صرفه اقتصادی، زمینه توسعه زیرساخت ها و اشتغال را فراهم می کند.

وی گفت: هرجا که به جوانان کشورمان اتکا کردیم، موفقیت را دیدیم و مشاهده می کنیم که امروز با تولید این محصول دیگر به بیگانگان وابسته نیسیتم.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
منبع : خبرگزاری ایسنا
شناسه مطلب : 17899
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی