سهام مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق خریدار نداشت/ مزایده مجددا برگزار می شود
مزایده مجتمع معدنی و صنعتی آهن و فولاد بافق بی نتیجه ماند و متقاضی برای آن نبود در نتیجه مقرر شد آگهی مزایده مجددا منتشر شود.

شرکت واسپاری ملت در نماد «وملت» اعلام کرده است که در راستای فروش ۱۶۲,۲۴۰,۰۰۰ سهم شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق (سهامی خاص)، با وجود اتمام زمان مزایده و گذشت بیش از دو هفته از تاریخ فوق و عدم وجود متقاضی مزایده نتیجه ای نداشته است. لذا مقرر گردید مجددا نسبت به انتشار آگهی اقدام گردد.

6 27

7 28

گفتنی است، طرح فولاد بافق متعلق به مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، یکی از پروژه‌های عظیم فولادی کشور بوده که در راستای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۱۳۹۰ به بخش خصوصی واگذار گردید. از مزیت‌های عمده این طرح، مجاورت با معدن سنگ آهن مرکزی ایران و چغارت است که بهشت معادن ایران لقب گرفته است. همچنین باتوجه به اینکه شهرستان بافق در مرکز جغرافیایی کشور واقع شده، دسترسی آسان به تمام نقاط کشور و همچنین همجواری با جاده ترانزیت و شبکه ریلی، شرایط ویژه‌ای را برای این طرح فراهم کرده است. سیاست کلی این مجموعه، تکمیل زنجیره تولید فولاد و حضور مؤثر در صنایع بالا دستی و پایین دستی بوده و در فاز اول پروژه اقدام به ایجاد ۵ کارخانه اصلی شامل کارخانه گندله‌سازی با ظرفیت ۵ میلیون تن در سال، کارخانه احیاء مستقیم با ظرفیت تولید ۱ میلیون تن در سال، کارخانه ذوب و ریخته‌گری با ظرفیت تولید ۱ میلیون تن در سال، کارخانه نورد میلگرد با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزارتن در سال و کارخانه نورد مقاطع با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزارتن در سال نموده است.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
منبع : بورس 7
شناسه مطلب : 18523
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی