فراخوان حضور در «ویژه نامه رسمی» نخستین جشنواره و  نمایشگاه ملی فولاد ایران:ویژه نامه بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین داخلی
به مناسبت نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در دی ماه 1397، ویژه نامه چیلان با حضور شرکت های فولادی و معدنی و تأمین کنندگان معتبر با تمرکز بر بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین منتشر می شود.

به مناسبت نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در دی ماه ۱۳۹۷، ویژه نامه  چیلان  با حضور شرکت های فولادی و معدنی و تأمین کنندگان معتبر با تمرکز بر بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین منتشر می شود.

در این ویژه نامه تخصصی، علاوه بر معرفی فعالیت ها و اقدامات شرکت ها در حوزه بومی سازی به معرفی شرکت های تأمین کننده با رویکرد برنامه های هر شرکت در حوزه تأمین نیاز داخل پرداخته می شود.

تأمین کنندگان در ۷ گروه بندی زیر می توانند به معرفی توانمندی های خود در این ویژه نامه بپردازند:

• مکانیک شامل قطعات و تجهیزات مکانیکی

• سیالات شامل قطعات و تجهیزات پنوماتیکی، هیدرولیکی، تاسیساتی، روانکارها و آزمایشگاهی

• برق شامل قطعات و تجهیزات برقی، الکتریکی، ابزار دقیق، اتوماسیونی و آزمایشگاهی

• مواد شامل مواد مصرفی، مواد اولیه، استحصال پسماندها و فروآلیاژها

• نسوز شامل انواع جرم ها، نسوزها و تجهیزات وابسته

• انتقال مواد شامل قطعات و تجهیزات مرتبط با انتقال مواد نظیر نوار نقاله ها و رول ها

• تحقیق و پژوهش شامل متالورژی، فرآیند، انرژی و محیط زیست

علاقمند به حضور در ویژه نامه تخصصی «بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین در زنجیره فولاد ایران» می توانند تا تاریخ ۱۱ دیماه سال جاری، گزارش های کاربردی، تحلیل و مقالات مرتبط و فایل معرفی و تبلیغات خود را از طریق ایمیل Mag@chilanonline.com یا شماره تماس های دفتر نشریه ۰۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ ارسال فرمایند یا در صورت ضرورت با شماره ۰۹۱۰۹۱۸۰۸۳۳ (شبکه اجتماعی  چیلان ) در تماس باشند.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با مشارکت شرکت های فعال زنجیره فولاد و تأمین کنندگان برتر کشور طی ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه سال جاری در سالن همایش ها و نمایشگاه های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و این ویژه نامه به صورت گسترده در این رویداد بزرگ ملی توزیع می گردد.

2 3 2

2

تاریخ انتشار : ۱ دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۹
شناسه مطلب : 23086
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی