پنج تشکل برتر به حامیان نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد پیوستند 
تشکل های برتر حوزه فولاد و صنایع معدنی شامل انجمن صنفی کارفرمائی صنعت مواد نسوز، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن آهن و فولاد، انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد نیز به حامیان نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیوستند.

سید رضا شهرستانی، عضو شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران خبر داد که تشکل های برتر حوزه فولاد و صنایع معدنی نیز به حامیان نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیوستند.

شهرستانی عنوان کرد: انجمن آهن و فولاد، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن صنفی کارفرمائی صنعت مواد نسوز، انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن جزو حامیان جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران قرار گرفتند.

شهرستانی گفت: مهندس زاویه، دبیر انجمن نسوز و مهندس اکبریان، دبیر انجمن سنگ آهن جزو اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران می باشند.

عضو هیئت مدیر انجمن تولیدکنندگان فولاد افزود: حضور این تشکل ها از این نظر مهم است که نگاه ملی به افزایش توان تأمین در زنجیره فولاد در این رویداد ملی مدنظر است.

وی توضیح داد: با اینکه انجمن آهن و فولاد اهتمام به برگزاری سمپوزیوم فولاد دارد و انجمن سنگ آهن نیز همایش تخصصی خود را سالانه برگزار می کند اما از آنجا که ماهیت این رویداد ملی متفاوت از سایر رویدادهای تخصصی است، به جمع حامیان پیوستند و ملاحظه می کنید که اعضای آنها و غول های معدنی کشور همانند شرکت چادرملو و گل گهر نیز در این رویداد حضور دارند.

شهرستانی خاطرنشان کرد: حضور سایر انجمن ها نیز به افزایش توان تأمین و داخلی سازی کمک می کند چرا که برای مثال حدود ۷۰درصد نسوز کشور در صنعت فولاد مصرف می شود و حضور این تشکل ها و شرکت های عضو به همکاری بین فولادسازان و تأمین کنندگان جان تازه ای می دهد.

به گفته این عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد: حضور انجمن آهن فولاد و همچنین انجمن مهندسی متالورژی به ریاست دکتر نیلی احمد‌آبادی، رئیس دانشگاه تهران به ارتباط بین صنعت و دانشگاه کمک می کند و برنامه های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه نیز در همین راستا است.

وی افزود: اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن نیز جزو زیر مجموعه های وزارت کار است و اعضای آن جزو تولیدکنندگان فولاد و سازه های فولادی هستند.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با مشارکت شرکت های فعال در زنجیره فولاد طی ۴روز از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه سال جاری در مرکز همایش ها و نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود.

2

تاریخ انتشار : ۳ دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
شناسه مطلب : 23116
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی