مدیرعامل شرکت فولاد ظفر بناب به چیلان خبر داد:خط تیرآهنی با تجهیزات بومی
در خطوط تولیدات شرکت فولاد ظفر بناب، طرح توسعه خط تیرآهن برنامه ریزی و طرح ریزی شده بود که 50 درصد تجهیزات و ماشین آلات و 100 درصد کوره نورد با کمک واحد تحقیق و توسعه (R&D) و مهندسین شرکت بومی سازی شد.

امید اسمعیل ظفر مدیرعامل شرکت فولاد ظفر بناب در گفت و گو با  چیلان  گفت: با این بومی سازی ها حدودا ۳ میلیون دلار هزینه ها کاهش یافت و صرفه جویی قابل توجهی در سرمایه گذاری ثابت مجموعه صورت گرفت. به طور کلی در رابطه با بومی سازی سرمایه گذاری زیادی در مجتمع فولاد ظفر بناب انجام شده و در تولیدات و نیز هزینه های سرمایه ای ثمره آنرا خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: در مجتمع ظفر بناب ۷۰ درصد فعالیت های ساخت قطعات و تجهیزات توسط مهندسی و متخصصان مجتمع صورت می گیرد. واحد تحقیق و توسعه شرکت نیز در سطح استان آذربایجان شرقی مقام اول را دارا می باشد و سه سال پیاپی، تولیدکننده برتر استان شده ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد ظفر بناب در خاتمه گفت: ۹۵ درصد خطوط نورد امکان تولید در داخل را داراست اما شرکت های خصوصی نظیر ظفر بناب تنها برای طرح های توسعه خود در این حوزه ها ورود کرده و سرمایه گذاری می نماید و به بحث طراحی و مهندسی ماشین آلات ورود پیدا نمی کنند.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷
شناسه مطلب : 24760
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی