درآمد ۲۰ هزار میلیارد ریالی چادرملو در بهار ۹۸/ فروش شمش “کچاد” از ۲۰۰ هزار تن فراتر رفت
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سه ماهه اول امسال با رشد 64 درصدی، درامد حاصل از فروش محصولات را از 12 هزار و 698 میلیارد ریال به 20 هزار و 847 میلیارد ریال رساند.

چادرملو رشد ۱۴.۳ درصدی تولید را به ثبت رسانده و تولید آن از مجموع ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تن به ۴ میلیون و ۸۸ هزار تن رسیده است.
به گزارش معدن نیوز، چادرملو در خرداد ماه افت تولید را شاهد بود چراکه تولید آن از مجموع یک میلیون و ۴۴۴ هزار تن در اردیبهشت امسال به یک میلیون و ۲۳۳ هزار تن رسیده بود.

این گزارش می افزاید، فروش شرکت در سه ماهه اول سال ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار تن بود که از فروش مدت مشابه سال قبل ۴۷.۷ درصد افت داشته است.

درآمد حاصل از فروش چادرملو تا پایان خرداد ماه۲۰ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد بالاتر بود. چادرملو در خرداد ماه نسبت به فروردین و اردیبهشت بیشترین درآمد را کسب کرده بود و حتی نسبت به خرداد سال قبل رشد ۷۵ درصدی داشته است.

چادرملو تا پایان خرداد ماه موفق به تولید ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار تن کنسانتره، یک میلیون و ۱۲ هزار تن گندله، ۳۴۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۶۲ هزار تن فولاد و ۸۸ هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده بود. فروش نیز شامل یک میلیون و ۳۷۸ هزار تن کنسانتره، ۴۷۷ هزار تن گندله، ۲۰۲ هزار تن فولاد، ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۴۷ هزار تن آهن اسفنجی بوده است.

این شرکت در بهار ۹۸ ۹۲۶ هزار تن کنسانتره را در فرآیند تولید خود استفاده کرده و همچنین ۴۲۹ هزار تن گندله را به واحد احیا فرستاده است.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷
شناسه مطلب : 26296
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی