فولاد خوزستان در بهار ۹۸ بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد/ نرخ فروش صادراتی “فخوز” در خرداد ماه ۱۴۰ درصد از فروش داخلی گرانتر بود
فولاد خوزستان در سه ماهه اول امسال با فروش 995 هزار تن محصول شامل 408 هزار تن بلوم و بیلت صادراتی، 268 هزار تن بیلت و بلوم داخلی، 178 هزار تن اسلب داخلی و 140 هزار تن اسلب صادراتی به درآمد 38 هزار و 47 میلیارد ریال دست یافت که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 74.3 درصد رشد داشته است.

به گزارش  چیلان ، فخوز در خرداد ماه نیز فروشی معادل با ۱۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال شناسایی کرده است که نسبت به متوسط سه ماه اخیر ۷ درصد رشد داشته است. فروش شرکت در اردیبهشت ماه برابر با ۱۳۳۴.۲ میلیارد تومان بوده است.

تولید فولاد خوزستان در سه ماهه اول امسال ۹۸۰ هزار و ۱۲۳ تن شامل ۶۷۲ هزار تن بلوم و بیلت و ۳۰۸ هزار تن اسلب بود.

در ارتباط با نرخ فروش محصولات در خرداد ماه می توان گفت که نرخ فروش داخلی شمش (بیلت و بلوم) برابر با ۴۱۲۱ تومان به ازای هر کیلوگرم بود درحالی که به طور میانگین در طول سه ماه ۴۰۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده است.

نرخ شمش صادراتی فولاد خوزستان (بیلت و بلوم) در خرداد ماه حدود ۱۰ درصد بالاتر و بالغ بر ۴۵۳۰ تومان می باشد البته میانگین نرخ فروش شمش در بهار ۹۸ حدود ۳۷۶۵ تومان بوده است. نرخ فروش اسلب داخلی نیز در خرداد ماه برابر با ۳۹۸۱ تومان به ازای هر کیلوگرم می باشد؛ ضمن اینکه نرخ صادراتی اسلب نیز ۱۰ درصد بالاتر و بالغ بر ۴۳۸۹ تومان می باشد.

میزان فروش شمش صادراتی نسبت به ماه گذشته کم شده است اما متقابلا میزان فروش اسلب صادراتی بیشتر شده است. به احتمال زیاد حاشیه سود فروش اسلب بهتر بوده است که فروش آن بیشتر شده است؛ چرا که نرخ فروش شمش و اسلب صادراتی چندان با یکدیگر تفاوت نداشته است.

2 265

2

تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸
شناسه مطلب : 26093
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی