آمار فروردین 98 فولاد ایران منتشر شدمصرف ظاهری فولاد میانی رشد ۱۷ درصدی را ثبت کرد/ مصرف ظاهری محصولات فولادی به ۴.۶ میلیون تن رسید
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گزارش آماری بهار98 فولاد ایران را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، مصرف ظاهری فولاد میانی ایران با 17 درصد رشد به 5 میلیون و 214 هزار تن رسید و مصرف ظاهری محصولات فولادی با 9 درصد افزایش 4 میلیون و 608 هزار تن شد. انجمن توليدكنندگان فولاد ایران همچنین در گزارش آماری خود اعلام کرده که در بهار 98، مصرف ظاهری آهن اسفنجی با 10 درصد رشد از6 میلیون و 405 هزار تن به 7 میلیون و 48 هزار تن رسیده است.

مصرف ظاهری فولاد میانی ۵.۲ میلیون تن بود

به گزارش  چیلان ، مصرف ظاهری فولاد میانی با ۱۷ درصد رشد از ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تن در سه ماهه اول ۹۷ به ۵ میلیون و ۲۱۴ هزار تن رسید. از این میزان ۳ میلیون و ۳۹ هزار تن بلوم و بیلت و ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار تن اسلب بوده است.

رشد مصرف ظاهری بیلت و بلوم ۳۱ درصد بود درحالی که مصرف ظاهری اسلب تنها رشد ۲ درصدی داشت.

مصرف ظاهری محصولات فولادی رشد ۹ درصدی داشت

مصرف ظاهری محصولات فولادی هم با ۹ درصد رشد از ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار تن به ۴ میلیون و ۶۰۸ هزار تن رسید. رشد مصرف فولادهای تخت ۳ درصد و محصولات طویل ۱۱ درصد اعلام شده است.

مصرف ظاهری محصولات تخت از ۲ میلیون و ۸۳ هزار تن به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار تن افزایش یافته است که ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار تن ورق گرم، ۶۳۴ هزار تن ورق سرد و ۴۲۵ هزار تن ورق پوششدار بوده است. مصرف ظاهری ورق گرم و ورق پوششدار به ترتیب ۱۲ درصد و ۶ درصد رشد داشت درحالی که مصرف ظاهری ورق سرد افت ۳ درصدی داشته است.

مصرف ظاهری تیرآهن با رشد ۲۹ درصدی از ۲۰۷ هزار تن به ۲۶۸ هزار تن رسید و مصرف ظاهری میلگرد هم با ۱۱ درصد افزایش یک میلیون و ۵۸۸ هزار تن شد. مصرف ظاهری نبشی و ناودانی اما با ۱۱ درصد افت ۱۷۲ هزار تن شد.

مصرف ظاهری آهن اسفنجی با ۱۰ درصد رشد ۷ میلیون تنی شد

مصرف ظاهری آهن اسفنجی نیز طبق گزارش انجمن با رشد ۱۰ درصدی از ۶ میلیون و ۴۰۵ هزار تن به ۷ میلیون و ۴۸ هزار تن رسید.

m3

2

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
شناسه مطلب : 27076
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی