چهارشنبه و پنج شنبه همین هفته و توسط آکادمی فولاد ایران برگزار می شود:دوره تخصصی CCM ریخته گری پیوسته با تمرکز بر پودر ریخته گری و عیوب مربوطه
دوره تخصصی CCM ریخته گری پیوسته با تمرکز بر پودر ریخته گری و عیوب مربوطه با هدف افزایش راندمان خطوط ریخته گری پیوسته و کاهش عیوب و ضایعات در ریخته گری شمش بیلت چهارشنبه و پنج شنبه (16 و 17 مرداد 98) توسط آکادمی فولاد ایران و با همکاری گروه پاترون در محل انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می شود.

به گزارش  چیلان ، دوره تخصصی CCM ریخته گری پیوسته با تمرکز بر پودر ریخته گری و عیوب مربوطه دارای محتوایی شامل معرفی انواع ماشین های ریخته گری مداوم (CCM)، اجزاء و روش کار با ماشین ریخته گری شمش، انواع روانکارهای مورد استفاده در CCM، خواص پودرهای ریخته گری و تست های فیزیکی، موارد مورد انتظار از پودر ریخته گری و عیوب احتمالی ناشی از پودرهای ریخته گری در شمش ریزی می باشد.

مدرس دوره فوق مهندس حسن بداغی مدیر تحقیق و توسعه گروه دانش بنیان پاترون می باشد و مخاطبین دوره مذکور مدیران، کارشناسان و سرپرستان واحدهای فولادسازی و ریخته گری پیوسته می باشند.

 چیلان  نیز حامی رسانه ای آکادمی فولاد ایران است.

علاقمندان جهت ثبت نام در دوره های آکادمی فولاد ایران می توانند با شماره تماس های ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ یا ۰۹۱۹۶۸۸۴۱۸۴ تماس حاصل نمایند.

5 129

2

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
شناسه مطلب : 27085
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی