رویداد فولادی: یازدهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان
یازدهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (metalex 2019) اصفهان روزهای یکشنبه تا چهارشنبه 10تا 13 شهریور 1398 و از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی شهر اصفهان برگزار می شود. همچنین همایش عبور از بحران در صنعت متالورژی، فولاد و زنجیره تامین نیز در کنار این نمایشگاه در اتاق بازرگانی اصفهان طی دو روز برگزار خواهد شد.

محمود بندرچی مدیر برگزاری این رویداد فولادی از جمله مهم‌تری محور‌های این همایش را بررسی و تحلیل برنامه‌های حوزه متالورژی و فولاد در کوتاه مدت و میان مدت عنوان کرد و گفت: همایش همایش تخصصی عبور از بحران در حوزه صنایع متالورژی و فولاد و زنجیره تامین، تاثیر بحران تحریم‌ها بر عملکرد حوزه فولاد و راه‌های برون رفت از آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی در ادامه توضیح داد: در این همایش شیوه‌های بهره‌برداری از ظرفیت‌های فعلی کشور در حوزه صنایع متالورژی و فولاد و زنجیره تامین، بهینه‌سازی تولید فلزات و افزایش بهره‌وری، تامین مواد اولیه در زنجیره تولید فولاد و صنایع متالورژی در قالب موضوعات تخصصی و مورد بحث صاحبان دانش نمایشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

2

تاریخ انتشار : ۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴
شناسه مطلب : 27701
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی