فولاد خراسان واحد نمونه استاندارد شد
فولاد خراسان برای سومین بار (سالهای ۸۶ ، ۹۱ و ۹۸) موفق شد بر اساس ارزیابی های کیفی به عنوان واحد نمونه تولیدی استانی استاندارد انتخاب شود.

به گزارش  چیلان  فولاد خراسان برای سومین بار (سالهای ۸۶ ، ۹۱ و ۹۸) موفق شد بر اساس ارزیابی های کیفی در حوزه مطابقت مشخصات فنی محصولات با الزامات استاندارد ملی ایران (نداشتن هیچ نمره منفی در بازه ۵ ساله بر اساس نمونه برداری طرح طاها)، سطح تکنولوژی، نظام های ملی و بین المللی: کیفیت، آزمایشگاهی، انطباق محصول با استانداردهای منطقه ای و بین المللی (Gost روسیه)، سنجش، رضایت و شکایت مشتری، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی، انرژی، آموزش، میزان صادرات، تحقیق و پژوهش و… به عنوان واحد نمونه تولیدی استانی استاندارد انتخاب و در همایش تجلیل از واحدهای برتر که ۱۷ مهرماه با حضور مقامات سازمان ملی استاندارد، مدیر کل استاندارد، مقامات استانی و تشکل های صنعتی در محل تالار خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فردوسی برگزار گردید مورد تجلیل قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی و فناوری این شرکت به نمایندگی مدیریت محترم عامل لوح تقدیر مجتمع فولاد خراسان از این همایش را دریافت نمود.

اسماعیلی نشان ملی استاندارد را نتیجه کار گروهی و مسئولانه همه بخشهای تولیدی، کنترلی، پشتیبانی های فنی و ستادی شرکت دانست که در جایزه استاندارد تجلی می یابد.
در این همایش که علاوه بر مدیران عامل از مدیران کنترل کیفی واحدها بعنوان چشم تیزبین جامعه و ضابطان استاندارد نیز تقدیر بعمل آمد از مدیر کنترل کیفی فولاد خراسان نیز تقدیر گردید.
مهندس هیهات نیز از تلاش همه همکاران حوزه کنترل کیفی و آزمایشگاههای شرکت قدردانی نمود.
قابل ذکر است در این مراسم معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مدیران صادرات و روابط عمومی و  روسای دفاتر مشهد و کنترل کیفی و آزمایشگاه نورد فولاد خراسان هم حضور داشتند.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱
شناسه مطلب : 28149
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی