آزادی ۸۹ زندانی با کمک فولاد هرمزگان
شرکت فولاد هرمزگان با کمک بیش از ١٢ ميليارد ريالی به ستاد دیه استان هرمزگان، به آزادی ٨٩ نفر از زندانيان جرائم غير عمد این استان کمک کرد. ستاد ديه استان هرمزگان به خاطر این مساعدت از شرکت از فولاد هرمزگان تشکر کرد.

به گزارش  چیلان ، جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان هرمزگان با حضور صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و مدیران صنایع این استان روز سه شنبه در دادگستری هرمزگان برگزار شد.
در این جلسه مرادی نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان با ارئه گزارش عملکرد این ستاد گفت: شرکت فولاد هرمزگان بیش از ١٢ میلیارد ریال به این ستاد مساعدت داشته که منجر به آزادی ٨٩ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان گردیده است . مرادی نژاد گفت : مشارکت صنایع در این امر خیر و خدا پسندانه ضروری است و ما از شرکت فولاد هرمزگان که همیشه یار و یاور ستاد دیه استان بوده است تشکر می کنیم .
در ادامه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با اشاره به تاکید خداوند متعال در قران کریم مبنی بر مشارکت در انفاق و توجه به نیکو کاری و احسان گفت : در انفاق ، زکات و خمس با افراد و انسانها در ارتباط هستیم و از این طریق با خداوند معامله می کنیم .
صالحی با تقدیر از مشارکت شرکتها و سازمانهای استان در این رویداد گفت : بنده به نوبه خودم از مشارکت فعال شرکت فولاد هرمزگان تشکر می کنم و امیدوارم دیگر صنایع نیز در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشته باشند.

2

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱
شناسه مطلب : 31283
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی