خبر خوب برای سهامدارن فولاد مبارکه/ پیاده‌سازی نسل چهارم تکنولوژی چقدر بهره‌وری فولاد مبارکه را بالا می‌برد؟
مهندس حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان،در آیین رونمایی از طرح تحول دیجیتال این شرکت اظهار داشت: اجرای طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه، یک الزام و ضرورت حیاتی است که حتی اهمیت آن از ابرپروژه نورد گرم ۲ نیز بیشتر است. وی افزود: چشم انداز ما این است که عضو باشگاه فانوس دریایی بشویم و در کنار دیگر فولادسازان جهان، بهره‌وری بالا و رسیدن به نسل چهارم تکنولوژی را برای فولاد مبارکه محقق کنیم. پیاده‌سازی نسل چهارم تکنولوژی و انقلاب صنعتی در فولاد مبارکه باعث افزایش ۶ تا ۸ درصد بهره وری می‌شود که برای سهامداران خبر بسیار خوشی خواهد بود.

به گزارش  چیلان ، مهندس عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در جریان برگزاری آئین رونمایی از طرح تحول دیجیتال این شرکت گفت: اجرای این طرح در شرکت فولاد مبارکه نه یک طرح فانتزی و تشریفاتی، بلکه یک الزام و ضرورت حیاتی برای شرکت و صنعت فولاد ایران است.

وی افزود: پروژه نورد گرم ۲ یک ابر پروژه کشوری است و با همه اهمیت و استراتژیک بودن آن، معتقد هستم که اجرایی شدن طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه به مراتب از آن مهم تر و دارای اولویت بیشتری است.
عظیمیان گفت: چشم انداز ما این است که عضو باشگاه فانوس دریایی بشویم و در کنار دیگر فولادسازان جهان بهره وری بالا و رسیدن به نسل چهارم تکنولوژی را برای فولاد مبارکه محقق کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: در پی توجه به منافع سهامداران و انتظار آن‌ها از فولادمبارکه در حفظ منافع مشترک و بازدهی سرمایه گذاری انجام شده بر آن هستیم که سهم خودمان را در بازار حفظ کنیم. این هدف، موجب می‌شود تا همراه با تحولات صنعتی دنیا، نسل چهارم تکنولوژی و انقلاب صنعتی را در فولاد مبارکه پیاده‌سازی کنیم. این اقدام باعث افزایش ۶ تا ۸ درصد بهره وری می‌شود که برای سهامداران عزیز خبر بسیار خوشی خواهد بود. همراه با تحولات تکنولوژی خودمان را هماهنگ می کنیم که اگر به این اقدامات دست نزنیم ، در کمتر از یک دهه از صحنه تولید، سودآوری و ارزش آفرینی خارج میشویم. در مرحله اول خودمان را مجهز و مسلح به تکنولوژی روز میکنیم تا در مرحله بعد ره آورد و نتیجه این سرمایه‌گذاری که افزایش بهره‌وری و سودآوری سهامداران است، به عنوان نمونه ای مثال زدنی در صنعت ِفولاد، برای تمام صنعت ایران قابل استفاده باشد.

2

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
شناسه مطلب : 32309
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی