پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز خبرنگار
دکترامیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در بخشی از پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد آمده است: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گران حقیقت هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به «نون والقلم مایسطرون» درطبق اخلاص گذاشته‌اند...

“جـان نباشد جـز خـبـر در آزمـون هرکه را افـزون خبـر جـانش فــزون”
خبرنگاران به راستی سمبل تعهد،وظیفه شناسی ،دلسوزی،آگاهی بخشی ومطالبه گران حقیقت هستندکه حتی جانشان را برای روشنی بخشی وعینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” درطبق اخلاص گذاشته اند.
درپیام دکترامیرحسین نادری ،مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ، به مناسبت فرارسیدن روزخبرنگارآمده است: هفدهم مرداد که یادآور ایثارگری ورشادت خبرنگاران شهیدی چون محمودصارمی ؛مرتضی آوینی وخبرنگاران شهید هواپیمای”سی ۱۳۰″، می باشد را به همه خبرنگاران ایران اسلامی تبریک وتهنیت عرض نموده وبرای این عزیزان موفقیت واستواری درانجام وظایف خطیرشان آرزومندم.
درشرایط کنونی کشور ،خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستندکه با قلم شان،زبان گویای جامعه ومطالبه گر برحق خواسته های بخش های زیادی ازآحادجامعه هستند، که ازداشتن یک تریبون رسا برای بیان خواسته هایشان محروم می باشند.
اصحاب رسانه وصاحبان قلم درحقیقت امانتداران زیباترین پیام الهی هستندکه پیامبرعظیم الشان را، به خواندن بنام خالق وقسم خوردن به قلم بشارت می دهد.
«اقرا باسم ربک الذی خلق»و”نون والقلم ومایسطرون” ،درحقیقت اولین خبروپیام هابرای آغازیک بعثت زیبا وشروع رسالتی الهی است که از پیامبرعزیزمان ،نزدصاحبان قلم به ودیعه گذاشته شده است وخبرنگاران نیز باید حرمتدار وپاسدار حریم این پیام های الهی باشند.
هفدهم مرداد ،یک فرصت زیباست برای پاسداشت مقام شامخ حرمتداران “قلم”،آن هایی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را برای تداوم انقلاب اسلامی نثارکردند، واینجاست که باید بگوییم خبرنگاران به راستی سمبل تعهد،وظیفه شناسی ،دلسوزی،آگاهی بخشی ومطالبه گران حقیقت هستندکه حتی جانشان را برای روشنی بخشی وعینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” درطبق اخلاص گذاشته اند.
دردورانی که ازآن بعنوان عصر”ارتباطات ودهکده جهانی” یادمی کنندواخباربه سرعت نور دراین جهان لایتناهی درحال تبادل وانتقال است ،انتظاراین است “سرعت ،دقت وصحت خبر” همواره نزد خبرنگاران بادقت وصف ناشدنی رعایت شودوازطرف دیگر براین باوریم که نقش خبرو خبرنگار به عنوان ابزار های آگاهی بخشی، با نقشی حیاتی و انکار ناپذیری که دارند،بیش ازبیش دیده شده وحرمت گذاشته شود. این روز شاید تنها روزی است که این انسان های شریف و از جان گذشته به چشم می آیند و از زحمت کشان عرصه خبرواطلاع رسانی، تقدیر و تشکر بعمل می آید.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه ، فرارسیدن ۱۷مرداد سالروز شهادت شهید محمودصارمی و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق همگان را خواستارم.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۱
شناسه مطلب : 32477
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی