کچاد برای کارگران مسکن می‌سازد/ کارگران و کارکنان چادرملو سهامدار شرکتی تازه تاسیس می‌شوند
مهندس ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو، از دو طرح حمایتی این شرکت برای کارگران و کارکنان خود رونمایی کرد.

به گزارش  چیلان ، چادرملو ساخت واحدهای مسکونی برای کارگران و کارکنان فاقد مسکن در شهرستان‌های اردکان و بهاباد را در دستور کار خود قرارداد. مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در جلسه مشترک با مدیران و مشاوران شرکت، پیشنهاد تشکیل تعاونی مسکن کارگران و کار کنان فاقد مسکن شاغل در مجتمع های معدنی و صنعتی در شهرستانهای اردکان و بهاباد را ارائه کرد و گفت : این اقدام در راستای تامین امنیت شغلی و آرامش روانی کارگران تلاشگر که نقش عمده‌ای در امر تولید واقتصاد کشور دارند انجام می گیرد. وی افزود: از متولیان امر در شهرستانهای اردکان وبهاباد درخواست واگذاری زمین مناسب شهری کرده ایم و به مجرد واگذاری این زمین کار ساخت هزار واحد مسکونی را اغاز می‌کنیم.

همچنین مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه هفتگی خود با مدیران و سرپرستان ارشد مجتمع معدنی چادرملو گفت: یکی از اهداف مدیریت چادرملو علاوه بر افزایش راندمان و بهره وری تولید و تداوم طرح های توسعه خود، تامین هزینه زندگی و اینده نگری برای تمامی پرسنل شاغل در این شرکت و زیر مجموعه های آن است.

وی افزود: همان‌طور که اعلام کردیم طرح ساخت مسکن برای کارگران و کارکنان را در دو شهرستان اردکان و بهاباد در دستور کار داریم، با افتخار اعلام میکنم طرح دیگری را برای درآمد زایی و اینده نگری کارکنان و کارگران در دستور کار قرارداده ایم . وی گفت: به همین منظور در نظر داریم شرکت سهامی خاص با مشارکت شرکتهای زیر مجموعه و تمامی کارگران و کارکنان چادرملو تاسیس کنیم و همه پرسنل به نسبت مشارکت در امر تولید می توانند سهامدار آن شوند. مهندس تقی زاده افزود: این اقدام می تواند علاوه بر تداوم بخشیدن به روند توسعه ورشد شرکت، تضمینی برای درآمدزایی و رفاه پرسنل نیز باشد . مدیر عامل چادرملو تصریح کرد در اولین گام برای شروع فعالیت این شرکت فنی و مهندسی، با حمایت چادرملو، عملیات بهره برداری و فرآوری سنگ اهن از معادن کوچک را به این شرکت واگذار می نماییم .

2

تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
شناسه مطلب : 32781
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی