اختصاصی چیلان؛ آمار مصرف ظاهری فولاد منتشر شدمصرف ظاهری فولاد میانی رشد ۱۹ درصدی را ثبت کرد/​ مصرف ظاهری محصولات فولادی به ۸.۴ میلیون تن رسید
انجمن تولیدکنندگان فولاد گزارش آماری صنعت فولاد ایران در دوره پنج ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، مصرف ظاهری فولاد میانی (بیلت و بلوم و اسلب) با ۱۹ درصد رشد به 10 میلیون و 144 هزار تن رسید و مصرف ظاهری کل محصولات فولادی با ۱۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۸ میلیون و ۳۸۸ هزار تن رسید. انجمن توليدكنندگان فولاد ایران همچنین در گزارش آماری خود اعلام کرده که در پنج ماهه نخست سال ۹۹، مصرف ظاهری آهن اسفنجی با ۱۵ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل، به ۱۲ میلیون و ۷۱۴ هزار تن رسیده است.

به گزارش  چیلان  ، مصرف ظاهری فولاد میانی با ۱۹ درصد رشد از ۸ میلیون و ۹۰ هزار تن در پنج ماهه نخست ۹۸ به ۱۰ میلیون و ۱۴  هزار تن در پنج ماهه نخست سال جاری رسید

رشد ۱۶ درصدی مصرف ظاهری محصولات فولادی

مصرف ظاهری محصولات فولادی هم با ۱۶ درصد رشد در پنج ماهه نخست سال جاری به ۸ میلیون و ۳۸۸ هزار تن رسید. رشد مصرف مقاطع تخت فولادی ۱۴ درصد و مقاطع طویل فولادی ۳۴ درصد اعلام شده است.

مصرف ظاهری مقاطع تخت از ۳ میلیون و ۴۹۱ هزار تن به ۳ میلیون و ۹۸۱ هزار تن رسیده که ۳ میلیون و ۸۴۷ هزار تن سهم ورق گرم، ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تن سهم ورق سرد و ۶۷۹ هزار تن سهم ورق پوششدار بوده است.

در پنج ماهه نخست سال جاری، مصرف ظاهری تیرآهن با رشد ۲۱ درصدی از ۳۸۰ هزار تن به ۴۵۸ هزار تن رسیده است و مصرف ظاهری میلگرد هم با ۳۹ درصد افزایش به ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار تن رسیده است. مصرف ظاهری نبشی، ناودانی و سایر مقاطع طویل فولادی نیز با رشد ۷ درصدی همراه بوده است.

مصرف ظاهری آهن اسفنجی نیز طبق گزارش انجمن فولاد با رشد ۱۵ درصدی از ۱۱ میلیون و ۷۸ هزار تن به ۱۲میلیون و ۷۱۴ هزار تن رسیده است.

جدول زیر که جزئیات مصرف ظاهری فولاد میانی و محصولات فولادی ایران در دوره پنج ماهه نخست امسال را نشان می‌دهد، ببینید:

m5

2

تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
شناسه مطلب : 32853
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی