شمارش معکوس برای عرضه اولیه «اُپال» در بورس
شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس به ‌عنوان پانصد و هفتاد و پنجمین شرکت پذیرفته‌ شده در بورس در بخش «استخراج کانه­‌های فلزی»، گروه و طبقه «استخراج کانه‌های فلزی آهنی» با نماد «اُپال» در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. بدین ترتیب باید به زودی شاهد عرضه اولیه نماد «اپال» در بورس تهران باشیم.

به گزارش  چیلان ، سازمان بورس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به موافقت هیئت ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ ۲۲/۰۴/۱۳۹۹ با پذیرش سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین ‌شده در مصوبه‌‌ مزبور از سوی آن شرکت، از این تاریخ ۱۲/۰۷/۱۳۹۹، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس به ‌عنوان پانصد و هفتاد و پنجمین شرکت پذیرفته‌ شده در بورس در بخش «استخراج کانه­ های فلزی»، گروه و طبقه «استخراج کانههای فلزی آهنی» با کد صنعت «۱۳۱۰» و نماد «اُپال» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس از زیرمجموعه های غیرمستقیم بانک پارسیان است. این شرکت به زودی با عرضه اولیه ۲.۶ میلیارد سهم معادل ۱۳ درصد در جمع شرکت‌های بورسی قرار گیرد. اپال کانی پارس سال ۸۵ تاسیس شده و شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، مالک ۹۹.۹ درصدی آن است. این شرکت سهامدار دو  شرکت اپال پارسیان سنگان (با تولید ۵ میلیون تن گندله) و فولاد سبزوار است.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵
شناسه مطلب : 33013
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی