نتیجه معاملات ورق فولادی در بورس کالا/​ ورق گرم فولاد مبارکه تا ۴۱ درصد بالاتر از نرخ پایه معامله شد + جدول
امروز ۸ دی‌ماه، ۱۳۰ هزار و ۷۰ تن انواع ورق فولادی تولیدی شرکت‌های #فولاد مبارکه و فولاد غرب آسیا در بورس کالا معامله شد.

به گزارش  چیلان ، امروز ۸ دی‌ماه، ۱۳۰ هزار و ۷۰ تن انواع ورق فولادی تولیدی شرکت‌های #فولاد مبارکه و فولاد غرب آسیا در بورس کالا معامله شد.

معاملات ورق گرم B فولاد مبارکه با نرخ میانگین موزون ۱۶۹۵۵ تومان به ازای هر کیلو و ۴۱ درصد بالاتر از قیمت پایه و معاملات ورق گرم C این شرکت با نرخ میانگین موزون ۱۶۴۴۲ تومان به ازای هر کیلو و ۳۶ درصد بالاتر از قیمت پایه انجام شد.

امروز ۱۰۰۰ تن ورق سرد تولیدی شرکت فولاد غرب آسیا نیز با نرخ میانگین موزون ۲۰۸۶۸ تومان به ازای هر کیلو در بورس کالا معامله شد.

قیمت ورق گرم در معاملات امروز بورس کالا با احتساب نرخ ارز نیمایی حدود ۶۶۲ دلار به ازای هر تن بود. این در حالی است که آخرین قیمت ورق گرم صادراتی CIS در محدوده ۷۱۰ تا ۷۲۰ دلار به ازای هر تن است و قیمت ورق در ایران همچنان فاصله قابل توجهی با نرخ‌های جهانی دارد.

ارزش کل معاملات ورق‌ فولادی در بورس کالا ۲۲۲۶ میلیارد تومان بود. در جدول زیر نتایج معاملات انواع ورق فولادی در بورس کالا را ببینید. اطلاعات معامله نظیر قیمت میانگین، قیمت پایه، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است.

معاملات ورق فولادی 3

2

تاریخ انتشار : ۸ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۱
شناسه مطلب : 34166
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی