به گزارش  چیلان ، امروز چهارشنبه ۱۰دی ماه، ۹۷ هزار و ۲۷۰ تن انواع مقاطع طویل فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه میلگرد در عرضه‌های امروز ۹۹۹۶ تومان به ازای هر کیلو بود. قیمت میانگین موزون میلگرد در معاملات امروز ۱۱۸۶۹ تومان به ازای هر کیلو بود که افزایش ۲۷۵ تومانی به ازای هر کیلو را نسبت به معاملات هفته گذشته نشان می‌دهد. با احتساب این قیمت میانگین موزون، میلگرد امروز در بورس کالا با قیمت ۴۶۴ دلار به ازای هر تن معامله شد. گفتنی است آخرین قیمت میلگرد صادراتی CIS، در محدوده ۶۵۰ تا ۶۷۰ دلار به ازای هر تن است و میلگرد امروز در بورس کالا ۱۹۶ دلار پایین‌تر از نرخ میلگرد CIS معامله شد.

این هفته آخرین هفته ماه دسامبر است و طبق شیوه‌نامه تنظیم بازار فولاد که هنوز اصلاح آن به پایان نرسیده است، قیمت‌های منطقه CIS در هفته جاری مبنای قیمت پایه عرضه شمش و محصولات فولادی در ماه ژانویه در بورس کالا خواهد بود. قیمت‌ها در بازارهای جهانی نسبت به ماه نوامبر به شدت بالا رفته و احتمالاً این قیمت‌های جهانی از هفته بعد در بازار داخلی، انعکاس بیشتری داشته باشد. تقاضا برای میلگرد در بورس کالا امروز ۲.۱ برابر عرضه بود و مشتریان با اطلاع از افزایش قیمت پایه در هفته آینده، رقابت برای خرید میلگرد را افزایش دادند و به نوعی به استقبال قیمت‌ها و کاهش فاصله آن با نرخ‌های جهانی در هفته‌های آتی رفتند.

امروز به لحاظ ارزشی، جمعا ۱۱۶۰ میلیارد تومان مقاطع طویل فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

در جدول زیر نتایج معاملات امروز مقاطع طویل فولادی در بورس کالا را ببینید. اطلاعات معامله نظیر قیمت میانگین، قیمت پایه، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است.

معاملات مقاطع طویل فولادی 5

2

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۱
شناسه مطلب : 34210
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی