تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر در فولاد مبارکه
حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه در آستانه ۲۳ دیماه و سالروز افتتاح فولاد مبارکه شاهد تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر به عنوان یک دستاورد بسیار بزرگ است. این موفقیت در حالی توسط ماشین شماره ۵ ریخته گری شرکت فولاد مبارکه محقق شده که تا پیش از این، قابلیت و امکان تولید تختال با ضخامت حداکثر ۲۵۰ میلی متر وجود داشت و با طراحی صد درصد بومی و با تکیه بر دانش داخلی و تغییراتی که در ماشین، قالب، خنک کننده و دیگر قسمت ها در داخل فولاد مبارکه به وجود آمده موفق به تولید تختال با ابعاد جدیدی شده ایم.

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با حضور در بخش های مختلف ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم با اهدای گل و عرض خداقوت به کارکنان این ناحیه از تلاش کارکنان و دستاوردهای اخیر به دست آمده به ویژه تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در خلال این بازدید که با حضور معاونین مختلف این شرکت همراه بود در گفتگو با خبرنگار فولاد اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه در آستانه ۲۳ دیماه و سالروز افتتاح فولاد مبارکه شاهد تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر به عنوان یک دستاورد بسیار بزرگ است. این موفقیت در حالی توسط ماشین شماره ۵ ریخته گری شرکت فولاد مبارکه محقق شده که تا پیش از این، قابلیت و امکان تولید تختال با ضخامت حداکثر ۲۵۰ میلی متر وجود داشت و با طراحی صد درصد بومی و با تکیه بر دانش داخلی و تغییراتی که در ماشین، قالب، خنک کننده و دیگر قسمت ها در داخل فولاد مبارکه به وجود آمده موفق به تولید تختال با ابعاد جدیدی شده ایم.
مدیر عامل فولاد مبارکه در ادامه گفت: از آنجایی که تا پیش از این در کشور چنین تختالی تولید نشده ، این محصول جدید، از آن جهت که موجب افزایش تولید در شرکت فولاد مبارکه خواهد شد، خبر خوبی برای مشتریان و سهامداران فولاد مبارکه به شمار می رود چرا که همواره فولاد مبارکه با تولید محصولات جدید سهم خود را در بازار حفظ و سودآوری سهامداران شرکت را تضمین نموده است.
عظیمیان خاطر نشان کرد: نکته بسیار با اهمیت این دستاورد عدم دخالت کارشناسان خارجی و بومی سازی کامل این پروژه توسط کارشناسان فولاد مبارکه است که یقینا با شجاعت، جسارت و شهامت ایشان همراه بوده و در نهایت تولید محصولات جدید با دانش داخلی را محقق کرده است و این دستاورد در واقع یک “جهش تولید کیفی” به شمار می رود.
مدیر عامل فولاد مبارکه در پایان گفت: با توجه به دستاورد اخیر به دست آمده و با تکیه بر همت و توان داخلی کارکنانمان تغییرات و پروژه هایی که در ماشین های دیگر ریخته گری قرار بود توسط کارشناسان خارجی اجرایی شود را با هزینه بسیار کمتری اجرایی خواهیم نمود.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸
شناسه مطلب : 34386
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی