سه شرکت فولادی، به‌عنوان واحدهای نمونه صنعتی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
آیین تجلیل از صنعت‌گران و معدن‌کاران استان چهارمحال و بختیاری در محل اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار شد. در این مراسم، شرکت فولاد تاراز، شرکت فولاد سفیددشت و شرکت ورق خودرو به‌عنوان واحدهای نمونه صنعتی این استان معرفی شدند.

به گزارش  چیلان ، در نشستی که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری،رییس خانه صنعت،معدن وتجارت ایران،مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان ،رییس خانه صنعت،معدن و تجارت استان ومسئولین اتاق بازرگانی و نیز جمعی از فعالین در عرصه صنعت ومعدن و تجارت استان برگزار گردید از شرکت ورق خودرو با اهداء لوح و تندیس به عنوان واحد نمونه در بخش تولید و نیز صادرات معرفی شد.
در ابتدای این همایش سهل آبادی ریاست خانه صنعت،معدن و تجارت ایران هدف از برپایی این همایش را تکریم فعالین و تلاشگران حوزه های مختلف تجاری و تولیدی و نیز بررسی و ارائه راهکار ها و همفکری وتبادل نظر صاحبان صنایع استان در خصوص چگونگی مواجه بخش صنعت با چالش های موجود توصیف کرد و افزود امیدواریم با همدلی و همفکری بر مشکلات و موانع فعلی فائق آییم و دولت نیز با تمام قوا از بخش صنعت و تجارت حمایت نماید و بوروکراسی و موانع اداری را کاهش دهد.
سپس اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز خواهان توجه هرچه بیشتر به تولید و تولیدکنندگان شد.
وحیدمیرزایی مدیرعامل شرکت در مصاحبه با شبکه تلویزیونی جهانبین عنوان کرد: توان تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری۳۵۰هزارتن انواع ورق های گالوانیزه مورد نیاز صنایع خودروسازی ودیگر بخش ها می باشد واستراتژیی شرکت را تولید تمامی محصولات مورد نیاز صنایع خودرویی داخل و صادرات عنوان کرد و افزود امیدواریم باهمکاری و تعامل هرچه بیشتر مسئولین ومدیران ارشد استان شاهد تلاش جمعی درجهت رفع تنگناها ومشکلات موجود و رشد و بالندگی هرچه بیشترصنعت و اقتصاد استان و کشور باشیم.

همچنین در این مراسم، شرکت فولادسفیددشت چهارمحال وبختیاری برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی استان درگردید، دراین مراسم که با حضور جناب آقای مهندس سهل آبادی ریاست محترم خانه صنعت ایران و استاندار محترم و جمعی از مدیران و مسئولان استان برگزار گردید ضمن قدردانی و تشکر از مدیرعامل محترم شرکت فولادسفیددشت و مدیران و کلیه پرسنل تلاش گر این شرکت به صورت ویژه تجلیل و لوحه و تقدیرنامه مربوط به این شرکت اعطاگردید.
لازم بذکر است شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از زیر مجموعه های شرکت فولاد مبارکه و سازمان توسعه و نو سازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) می باشد.

در این آیین شرکت فولاد تاراز نیز بعنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب و از جناب آقای مهندس رشیدی مدیر عامل شرکت فولاد تاراز ، با اهدای لوح و تندیس تجلیل بعمل آمد

2

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹
شناسه مطلب : 34676
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی