نتیجه معاملات شمش فولادی در بورس کالا/ معامله بیش از ۱۱۰ هزار تن شمش بلوم با قیمت میانگین ۱۰۱۶۷ تومان به ازای هر کیلو (به همراه جدول)
امروز دوشنبه ۲۰ بهمن، ۱۳۲ هزار و ۸۰ تن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ، ۱۱۰ هزار و ۷۳۰ تن شمش مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، امروز دوشنبه ۲۰ بهمن، ۱۳۲ هزار و ۸۰ تن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ، ۱۱۰ هزار و ۷۳۰ تن شمش مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه شمش بلوم در عرضه‌های امروز ۱۰۰۹۷ تومان به ازای هر کیلو بود و قیمت پایه نسبت به عرضه‌های هفته گذشته ۳.۸ درصد کاهش یافته بود. قیمت میانگین موزون شمش بلوم نیز در معاملات امروز ۱۰۱۶۷ تومان به ازای هر کیلو بود و شمش تقریباً در قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

امروز ۱۱ عرضه شمش فولادی بی‌مشتری ماند. هنوز میزان عرضه برای شمش فولادی در بازار داخلی، مناسب ارزیابی نمی‌شود و ضروری است که سیاست‌های توسعه صادرات در دستور کار سیاست‌گذاران زنجیره فولاد قرار گیرد.

در جدول زیر نتایج معاملات امروز شمش بلوم، اسلب و ورق فولادی در بورس کالا را ببینید. اطلاعات معامله نظیر قیمت میانگین، قیمت پایه، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است.

امروز به لحاظ ارزشی، جمعا ۲۴۲۹ میلیارد تومان شمش بلوم، اسلب و ورق فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی 7

2

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۸
شناسه مطلب : 34692
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی