علیزاد شهیر در گفت‌وگو با چیلان:تولید فولاد بناب امسال از مرز یک میلیون تن عبور می‌کند/ عبور موفقیت‌آمیز فولاد بناب از مشکلات بانکی
بابك عليزاد شهير مديرعامل و عضو هيئت مديره مجتمع فولاد صنعت بناب در گفت‌وگو با چیلان اظهار داشت: در سال جاري با عبور از يك دهه فراز و نشيب‌ها و مشكلات متعدد، فولاد بناب با دستيابي به سود عملياتي و اجرائي شدن طرح‌هاي توسعه، در مسير رشد و توسعه قرار گرفته است.

مدیرعامل فولاد بناب مورد برنامه تولید این شرکت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تولید یک میلیون تن محصول در سال جاری که تا پایان سال تلاش می کنیم محقق شود، برای نخستین بار است که این اتفاق از بدو تاسیس در این مجتمع روی می‌دهد و برنامه‌ریزی برای سال آتی عبور از میزان تولید یک و نیم میلیون تن محصول خواهد بود که بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال آینده شرایط بهتری را نسبت حال حاضر تجربه خواهیم کرد.

عبور فولاد بناب از مشکلات بانکی

مدیرعامل این مجتمع از پایان یافتن مشکلات بانکی و حل مشکل بدهی‌های بانکی خبر داد و اظهار داشت: از آبان ماه امسال مشکلات بانکی که در سال‌های گذشته گریبان گیر این شرکت بود توانستیم عبور کنیم و با حمایتی که از طرف بانک گردشگری صورت گرفت تمام بدهی‌های این واحد تولیدی مرتفع گردید و همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم در بورس حضور خواهیم یافت و از این منظر هم چشم‌اندازی روشن و مسرت‌بخش پیش روی فولاد بناب خواهد بود.

اهمیت برندسازی و تعالی سازمانی

عضو هیئت مدیره فولاد صنعت بناب برندسازی و رشد و تعالی سازمانی را با اهمیت دانست و عنوان کرد: خوشنامی فولاد بناب در بازارهای داخلی و خارجی نشان از ارائه محصولی کیفی و شناخت مخاطبان از این شرکت است و برندسازی لازم در این زمینه به‌صورت مناسب انجام شده است، لذا تلاش بیشتر برای برندسازی در عرصه‌های بین‌المللی و محافظت از برند، حفظ و توسعه بازار، لازم و ضروری است تا در راستای رشد و تعالی بیشتر و دستیابی به جایگاه واقعی مجموعه گام برداریم.

وی همچنین ایجاد ثبات و آرامش در محیط کار، فرهنگ‌سازی برای پرهیز از حاشیه‌سازی و تمرکز بیشتر در مسائل کاری را یادآور شد و همت و همدلی کارکنان را در رسیدن به موفقیت‌های سال جاری قابل تحسین خواند و بر همت و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی‌شده تاکید کرد.

پیش‌قدم شدن در مبارزه با کرونا

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در خصوص مشارکت این مجتمع در مبارزه با کرونا و تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها گفت: از زمان وقوع بیماری کرونا حسب نیاز بیمارستان بناب اقدام به تامین اکسیژن کردیم و در چند ماه اخیر با توجه به بحرانی شدن شرایط بیماری و مشکل تامین اکسیژن، هم‌نفس مردم شدیم و علاوه بر بیمارستان این شهرستان از بیمارستان‌های شهرهای اطراف از جمله ملکان، عجب‌شیر، مراغه، مهاباد، تبریز و بوکان هم درخواست اکسیژن را بی‌پاسخ نگذاشتیم و روزانه بالغ بر ۵۰۰ بالن اکسیژن در واحد اکسیژ پلنت مجتمع شارژ و مورد مصرف بیماران کرونایی قرار گرفته است. فولاد بناب در رزمایش کمک مومنانه نیز مشارکت فعال داشته است.

وی در پایان فعالیت‌ها و موفقیت‌های کسب شده توسط روابط عمومی را قابل تقدیر دانست و نقش روابط عمومی را در رشد و توسعه مجتمع مهم عنوان نمود، کارآمدی بیشتر و بر توجه ویژه مدیریت مجموعه به روابط عمومی نیز تاکید کرد.

علیزاد شهیر در پایان گفت: در کنار پیشرفت‌های انجام شده در سال جاری و چندین ثبت رکورد تولید از بدو تاسیس و افزایش تولیدصورت گرفته، برنامه‌های حمایتی ویژه پرسنل مجتمع را هم داریم که برای اولین بار پرداخت آکورد و بهره‌وری ماهانه صورت می‌گیرد و هر سه ماه بسته معیشتی ویژه کارکنان در قالب بن کارت علاوه بر حقوق به حساب‌شان واریز می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸
شناسه مطلب : 34699
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی