بهره‌برداری از طرح قائم ذوب آهن اصفهان آغاز شد
در آیینی با حضور منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران این شرکت، بهره‌برداری مجدد از کارگاه تولید آهن اسفنجی (طرح قائم) ذوب آهن آغاز شد. یزدی‌زاده در این آیین گفت: کارگاه  آهن اسفنجی (طرح قائم) ذوب آهن اصفهان پس از یک و نیم سال توقف با تعمیرات لازم و توسعه آن به بهره‌برداری رسید.  

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به نیاز این شرکت به آهن اسفنجی و نقش کارگاه آهن اسفنجی (طرح قائم) در تامین آن اشاره کرد و گفت: این کارگاه از سال ۷۵  نقش مهمی در تامین آهن اسفنجی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان داشته و ما همواره در صدد توسعه و تکمیل ظرفیت تولید آن هستیم.

وی افزود: ظرفیت اسمی این کارگاه، تولید  ۶۰۰ هزار تن در سال است که با بهره برداری مجدد توسط شرکت مشاوران توسن اسپادانا، انتظار داریم بهره بردار جدید با توسعه ظرفیت تولید و بهبود فعالیت های این کارگاه، اهداف مورد نظر ذوب آهن اصفهان را محقق سازد.

عماد رجایی، مدیر عامل شرکت مشاوران توسن اسپادانا نیز در این آیین گفت: این شرکت از طریق مناقصه، به عنوان بهره بردار کارگاه آهن اسفنجی ذوب آهن انتخاب شد.

وی با بیان این که در حال حاضر تولید کارگاه  آهن اسفنجی ذوب آهن اصفهان ۲۰۰ هزار تن در سال است، افزود: امیدواریم با همکاری مهندسان و کارکنان ذوب آهن اصفهان و تامین مواد اولیه لازم ، تولید این کارگاه را افزایش دهیم.

رجایی تاکید کرد: طرح های فنی و اقتصادی برای توسعه و تکمیل ظرفیت تولید این کارگاه تهیه شده و با برنامه های مدون برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

2

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱
شناسه مطلب : 34771
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی