گواهی‌نامه CE مجتمع فولاد صنعت بناب تمدید شد
گواهی‌نامه CE مجتمع فولاد صنعت بناب برای دومین بار برای صادرات بین المللی و اروپا تمدید شد. گواهی‌نامه استاندارد CE علاوه بر الزامی بودن آن برای صادرات به کشورهای اروپایی، به عنوان یک مبنای جهانی برای صادرات کالا به کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز به شمار می‌رود و دارندگان این استاندارد اجازه صدور محصول در بازارهای جهانی به ویژه اروپا را دارا خواهند بود.

به گزارش  چیلان ، در پایان ممیزی مجدد گواهینامه CE برای تمدید آن که به درخواست این مجتمع انجام یافت ، بر اساس ممیزی که توسط نماینده شرکت ددال صورت گرفت ، این شرکت برای دومین بار موفق به تمدید گواهینامه استاندارد محصول اجباری اتحادیه اروپا CE ، برای محصولات تولیدی خود شد.

گفتنی است که به منظور اعتبار دهی این گواهینامه هرسال یک دوره ممیزی مراقبتی انجام می گیرد و طی ممیزی انجام گرفته همه سیستم ها و فرآیندهای تولید و کیفیت محصول نهایی شامل مستندات، آزمایشگاه مرکزی، کنترل کیفی، خطوط تولید و همه سوابق مربوطه مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت و باتوجه به اعلام سرممیزی، نظر به عدم مشاهده هیچگونه عدم انطباق، گواهینامه فوق مورد تمدید قرار گرفت.

گواهی استاندارد CE علاوه بر الزامی بودن آن برای صادرات به کشورهای اروپایی، به عنوان یک مبنای جهانی برای صادرات کالا به سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز به شمار می رود و دارندگان این استاندارد اجازه صدور محصول در بازرهای جهانی به ویژه اروپا را دارا می باشند.

محصولات نوردی تولید شده در شرکت فولاد صنعت بناب با توجه به کیفیت بالا، تنوع محصول و تعدد خطوط تولید برای عرضه محصول طبق نیاز مشتریان در حداقل زمان بر اساس استانداردهای داخلی و مطابق با استانداردهای جهانی با نام تجاری شاهین بناب و با داشتن توان تولید میلگرد از سایز ۸ الی ۳۲ با گریدهای مختلف و انواع مقاطع فولادی اعم از نبشی، تیرآهن، ناودانی و همچنین شمش فولادی ، کامل ترین سبد محصولات فولادی را تولید و روانه بازار های صادراتی می کند.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
شناسه مطلب : 34841
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی