رکوردشکنی تولید روزانه در خطوط نورد مجتمع فولاد صنعت بناب
رکورد جدیدی در خطوط نورد مجتمع فولاد صنعت بناب به ثبت رسید. مجموع تولید روزانه خطوط نورد این شرکت در روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه به ۲۶۲۰ تن بدون ضایعات و توقفات رسید و این رکورد، از بدو تاسیس مجتمع تاکنون تحقق نیافته بود و رکورد قبلی روزانه ۲۵۰۰ تن بود که در ۳۰ شهریور ماه امسال ثبت شده بود.

مجتمع فولاد صنعت بناب که امسال را با ثبت رکوردهای مکرر در خطوط ذوب و نورد به سال ثبت رکوردها مبدل کرده است، خوش درخشید و این بار در خطوط نورد این شرکت رکورد جدید تولید روزانه را به ثبت رسید.

مجموع تولید روزانه خطوط نورد، روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه حدود ۲۶۲۰ تن بدون ضایعات و توقفات صورت پذیرفته و این رکورد از بدو تاسیس مجتمع تاکنون تحقق نیافته بود و رکورد قبلی روزانه ۲۵۰۰ تون بود که در ۳۰ شهریور ماه امسال ثبت شده بود.

مجتمع فولاد صنعت بناب امسال با تولید بیش از ۸۰۰ هزارتن محصولات فولادی افزایش ۶۸ درصدی تولید ، ۳۰۰ درصدی صادرات، امسال دست برتر در بازار های داخلی و خارجی را با ارائه محصولی کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی داشته است.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از دو واحد فولادسازی توان تولید شمش به میزان ۶۰۰ هزارتن در سال و در خطوط متعدد نورد قابلیت تولید میلگرد از سایز ۸ الی ۳۲ در گرید های مختلف با ظرفیت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن در سال را داراست.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶
شناسه مطلب : 34884
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی