افتتاح واحد گندله‌سازی مجتمع فولاد آروند
واحد گندله‌سازی مجتمع صنایع فولاد آروند نوین رشتخوار امروز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی با دستور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید. واحد گندله‌سازی مجتمع فولاد آروند در شهرستان رشتخوار با ظرفیت تولید ۵۹۰ هزار تن در سال با سرمایه‌گذاری ریالی معادل ۶۰۲ میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری ارزی معادل ۷ میلیون یورو به بهره‌برداری رسیده و برای ۱۵۲ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

به گزارش  چیلان ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت بهره برداری از طرح های عمرانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، از سرمایه گذار و پیمانکاران پروژه قدردانی و ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به ظرفیت و استعدادهای معدنی و صنعتی استان خراسان رضوی این افتتاح نقطه آغازی برای سرمایه‌گذاری های بزرگتر در منطقه باشد.

واحد گندله‌سازی مجتمع فولاد آروند در شهرستان رشتخوار با ظرفیت تولید ۵۹۰ هزار تن در سال با سرمایه‌گذاری ریالی معادل ۶۰۲ میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری ارزی معادل ۷ میلیون یورو به بهره‌برداری رسیده و برای ۱۵۲ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
شناسه مطلب : 34977
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی