#چیلان_گراف۵ شرکت ایرانی با بیشترین درآمد فروش در اسفند ۱۳۹۹
فولاد مبارکه اصفهان در اسفند سال ۹۹ به درآمد فروش بیش از ۱۱.۱ هزار میلیارد تومانی دست یافت و رکورد بالاترین درآمد فروش ماهانه یک شرکت در ایران را به نام خود ثبت کرد. چیلان درآمد فروش شرکت‌ها را در اسفند ۹۹ با هم مقایسه کرده است. در بین ۵ شرکت ایرانی با بیشترین درآمد فروش، دو شرکت فولادی قرار دارد.

به گزارش  چیلان ، فولاد مبارکه اصفهان در اسفند سال ۹۹ به درآمد فروش بیش از ۱۱.۱ هزار میلیارد تومانی دست یافت و رکورد بالاترین درآمد فروش ماهانه یک شرکت در ایران را به نام خود ثبت کرد.  چیلان  درآمد فروش شرکت‌ها را در اسفند ۹۹ با هم مقایسه کرده است. در بین ۵ شرکت ایرانی با بیشترین درآمد فروش، دو شرکت فولادی قرار دارد.

شرکت ملی صنایع مس ایران با فروش ۷۲۷۰ میلیارد تومانی بعد از فولاد مبارکه در جایگاه دوم قرار دارد. ایران خودرو نیز با فروش ۷۲۱۱ میلیارد تومانی با فاصله اندکی نسبت به فملی در جایگاه سوم از حیث درآمد فروش قرار دارد. پتروشیمی نوری با درآمد فروش بیش از ۵.۲ هزار میلیارد تومانی و فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) با درآمد فروش حدود ۳.۸ هزار میلیارد تومانی در اسفند ۹۹ به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم شرکت‌هایی با بیشترین درآمد فروش قرار دارند.

نمودار زیر را ببنید:

فروش

2

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰
شناسه مطلب : 35016
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی