سودآوری صبا فولاد خلیج فارس ۶ برابر شد
اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ظرفیت تولید صبا فولاد به شکل چشم‌گیری بالا رفت و با شش برابر شدن سودآوری بالاترین بازدهی را در صندوق بازنشستگی از آن خود نمود.

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ظرفیت تولید صبا فولاد خلیج فارس به شکل چشم گیری بالا رفت و با شش برابر شدن سودآوری بالاترین بازدهی را در صندوق بازنشستگی از آن خود نمود.

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی یادداشتی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نمود ، توضیحات مفصلی پیرامون اقدامات صورت گرفته در این صندوق و سودآوری شرکت های تابعه صندوق مطرح کرده و در انتهای مطلب به طور مستقیم به عملکرد شرکت صبا فولاد خلیج فارس و تغییر و تحولات رخ داده در آن اشاره نموده است.

اکبر افتخاری درادامه این مطلب که به همراه تصویری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس منتشر کرده است ، پیرامون عملکرد این شرکت نوشته است : تصویر بالا نمایی از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس را نشان می دهد. این واحد صنعتی که در سال نودوشش به بهربرداری رسید، با وجود ظرفیت های ویژه در کشور و شاید در جنوب غرب آسیا تنها با سی و پنج درصد ظرفیت اسمی خود فعالیت می کرد، اما پارسال با اقدام های متعددی که برای افزایش بهره وری آن صورت گرفت، ظرفیت تولیدی اش به شکل چشمگیری بالا رفت و با شش برابر شدن سودآوری بالاترین بازدهی را میان شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشور به نام خود ثبت کرد.

2

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
شناسه مطلب : 35291
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی