اطلاعیه مهم؛فراخوان حضور در ویژه‌نامه رسمی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران
به مناسبت سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در خرداد ماه ۱۴۰۰، ویژه‌نامه چیلان با حضور شرکت‌های فولادی و معدنی و تأمین‌کنندگان معتبر کشور با تمرکز بر بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین پایدار منتشر می‌شود.

به گزارش  چیلان ، در ویژه نامه رسمی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، علاوه بر معرفی فعالیت‌ها و اقدامات شرکت‌ها در حوزه بومی‌سازی به معرفی شرکت‌های تأمین کننده با رویکرد برنامه‌های هر شرکت در حوزه تأمین نیاز داخل پرداخته می‌شود.

تأمین کنندگان در ۸ گروه‌بندی زیر می‌توانند به معرفی توانمندی‌های خود در این ویژهنامه بپردازند:

• مکانیک شامل قطعات و تجهیزات مکانیکی

• سیالات شامل قطعات و تجهیزات پنوماتیکی، هیدرولیکی، تاسیساتی، روانکارها و آزمایشگاهی

• برق شامل قطعات و تجهیزات برقی، الکتریکی، ابزار دقیق، اتوماسیونی و آزمایشگاهی

• مواد شامل مواد مصرفی، مواد اولیه، استحصال پسماندها و فروآلیاژها

• نسوز شامل انواع جرم ها، نسوزها و تجهیزات وابسته

• انتقال مواد شامل قطعات و تجهیزات مرتبط با انتقال مواد نظیر نوار نقاله ها و رول ها

• تحقیق و پژوهش شامل متالورژی، فرآیند، انرژی و محیط زیست

• تکنولوژی و مهندسی

علاقمندان به حضور در ویژه نامه تخصصی «بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین در زنجیره فولاد ایران» می‌توانند تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری، گزارش های کاربردی، تحلیل و مقالات مرتبط و فایل معرفی و تبلیغات خود را از طریق ایمیل Mag@chilanonline.com ارسال فرمایند.

مخاطبان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های دفتر نشریه ۰۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱(داخلی ۴) و در صورت ضرورت با شماره ۰۹۱۰۹۱۸۰۸۳۳ (شبکه اجتماعی   چیلان  ) در تماس باشند.

شایان ذکر است به دنبال استقبال بی‌نظیر جامعه فولاد، در صورت کسب مجوزهای لازم از ستاد ملی مقابله با کرونا، «سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» با رویکرد بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین پایدار طی سه روز از ۴ تا ۶ خردادماه سال جاری به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، متولی این رویداد متفاوت ملی به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان، بازرگانان و متخصصان صنعت فولاد ایران است و این ویژه‌نامه به صورت گسترده در این رویداد بزرگ ملی توزیع می‌گردد.

اطلاعات بیشتر درباره «سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» را از لینک زیر دنبال کنید:

«سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» به صورت حضوری-مجازی برگزار می‌شود + اطلاعات تماس با با دبیرخانه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

جشنواره و ویژه نامه

2

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
شناسه مطلب : 35368
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی