مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛مسئولیت اجتماعی در فولاد مبارکه به اندازه تولید اهمیت دارد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه با حضور در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» شبکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و با حمایت خیران این مجموعه ۲۰ میلیارد ریال کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان محکومان مالی از زندان های استان اصفهان فراهم شود.

به گزارش  چیلان ، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه در برنامه «یک شهرضیافت» اظهار کرد: در چند سال گذشته حمایت از تولید کلیدواژه بیانات مقام معظم رهبری بوده است و شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق منویات رهبری گام های مهمی برداشته است.

وی افزود: شرکت فولادمبارکه مولود انقلاب اسلامی است و در زمینه تولید ورق های فولادی در کشور پیشرو است و ۵۰ درصد از فولاد کشور را تولید می کند.

نباتی نژاد با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار نفر به طور غیرمستقیم با تولیدات شرکت فولاد مبارکه به اشتغال گمارده شده اند، تصریح کرد: در سال جهش تولید شرکت فولاد مبارکه به رکوردهای متعددی در حوزه تولید دست یافت و توانست رکوردهای متعددی در بخش های فروش و تولید محصولات جدید به ثبت برساند و در پایان سال نیز با همت و تلاش مدیران و همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه موفق شد به رکورد تولید ۷ تن فولاد خام دست پیدا کند.

تحقق شعار سال توسط صنایع فولادی و اشاره رهبری در پیام نوروزی

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه شیرینی دستیابی به رکوردهای متعدد در این شرکت را در زدودن موانعی نظیر تحریم و کرونا دانست و توضیح داد: بیماری کرونا در شرکتی که روزانه حدود ۲۲ هزار نفر در آن تردد دارند می توانست مانعی در راه تولید شود که خوشبختانه با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و مدیریت دقیق، کرونا نه تنها تاثیر منفی بر روند تولید نگذاشت بلکه این شرکت به رکوردهای متعدد دست یافت.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه گفت: علیرغم اینکه شرکت فولاد مبارکه در لیست تحریم های آمریکا قرار داشت؛ توانست این مانع را هم پشت سر بگذارد و بر تولیدات محصولات بیفزاید و خرسندیم که درپیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، یکی از صنایعی که توانست شعار سال را محقق کند، صنایع فولادی بود.

نباتی نژاد گفت: در سال جاری هم روند دستیابی به رکوردهای جدید آغاز شده است که می توان به تولید ماهیانه ۷۰۰ هزار تن فولاد خام در فروردین ماه اشاره کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رکورد بسیار مطلوبی است که نشان می دهد شرکت فولاد مبارکه با عزمی راسخ در پی تحقق شعار سال هستند.

مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه همتراز با تولید است

وی در ادامه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه تاکید ویژه ای کرد و گفت: مسئولیت اجتماعی همتراز تولید برای شرکت فولاد مبارکه مهم است که در این مسیر می توان به اهدای ۱۳ هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر کرونا در استانهای کشور اشاره کرد.

 مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: اکسیژن در درمان بیماران مبتلا به کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است و تبعات کمبود آن را در دیگر کشورها شاهد بودیم. اقدام مهم شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی مورد تقدیر وزیر بهداشت و درمان هم قرار گرفت؛ چراکه هیچ صنعتی این حجم از اکسیژن رایگان را دراختیار مراکز درمانی قرار نداده است.

وی به مجهز کردن بیمارستانهای شهرستانهای لنجان، مبارکه و اصفهان توسط شرکت فولاد مبارکه اشاره ای کرد و گفت: با شیوع کرونا یکی از مشکلات مراکز درمانی کمبود تجهیزات و امکانات لازم بود که این شرکت برآن شد که بیمارستانها را در درمان بیماران مبتلا به کرونا مجهز کند.

نباتی نژاد به کمک های مومنانه شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا هم گریزی زد و گفت: در یک سال گذشته بسته های معیشتی متعدد در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

جمع آوری پساب فاضلاب ۹ شهرستان و رسیدن به حداقل آب مصرفی

وی با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از موضوع های مهم کشور است، گفت: شرکت فولاد مبارکه در چند دهه گذشته با راه اندازی پروژه های بازچرخانی پساب های صنعتی وگسترش تصفیه خانه ها و جمع آوری پسابهای فاضلاب ۹ شهرستان مقدار آب مصرفی فولاد مبارکه را به حداقل ممکن رسانده و کمک شایانی به حفظ محیط زیست کرده است.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه به توسعه سرانه ورزشی در استان اصفهان توسط شرکت فولاد مبارکه به عنوان مسئولیت اجتماعی هم اشاره ای کرد و گفت: در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان علاوه بر تیم فوتبال سپاهان، از ۷۴ رشته ورزشی و سه هزار ورزشکار در رده های مختلف سنی حمایت صورت می گیرد.

آزادی زندانیان سنت هفت ساله در فولاد مبارکه

وی افزود: یکی از مسائلی که در شرکت فولاد مبارکه به آن اهمیت داده می شود موضوع زندانیان محکومان مالی در استان اصفهان است.

به گفته نباتی نژاد از سال ۱۳۹۳ تاکنون هرساله گلریزان آزادسازی زندانیان غیر عمد با هماهنگی ستاد دیه استان در مجموعه فولاد مبارکه انجام می شود و در هفت سال گذشته این شرکت توانسته بیش از ۱۳ میلیارد تومان جمع آوری کند تا به آزادی هزار نفر منجر شود.

گلریزان ۲۰ میلیارد ریالی فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان غیرعمد

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه، در شب بیست و هشتم ماه مبارک رمضان و در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» از شبکه اصفهان، ضمن تشکر از شرکت تمام خیران مجموعه فولاد مبارکه که در این گلریزان شرکت کردند، اعلام کرد: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و حمایت خیران این مجموعه ۲۰ میلیارد ریال کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان غیرعمد از زندان های استان اصفهان فراهم شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این دو میلیارد تومان تصمیم گرفته شد به ۱۰۰ خانواده آزاد شده از بند محکومان مالی در اصفهان بسته های کمک های مومنانه به ارزش هر بسته دو میلیون تومان توسط فولاد مبارکه اهدا شود تا این افراد با فراغ خاطر به آغوش خانواده برگردند.

در پایان این برنامه با اهدای لوحی که به امضا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، مدیر کل زندان های استان و رئیس کل دادگستری استان اصفهان رسیده بود از حمایت فولاد مبارکه و مدیر عامل این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳
شناسه مطلب : 35497
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی