فولاد اکسین به عنوان شرکت برتر کشور در تحقق شعار جهش تولید معرفی شد
عصر روز دوشنبه ۳ اردیبهشت همایش تقدیر و تجلیل از شرکت های برترِ تحقق بخش شعار سال جهش تولید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین آن وزارتخانه و مدیران عامل هلدینگ و صندوق های بازنشستگی در تالار مجموعه تلاش تهران برگزار گردید.

به گزارش  چیلان ، عصر روز دوشنبه ۳ اردیبهشت همایش تقدیر و تجلیل از شرکت های برترِ تحقق بخش شعار سال جهش تولید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین آن وزارتخانه و مدیران عامل هلدینگ و صندوق های بازنشستگی در تالار مجموعه تلاش تهران برگزار گردید.

در این همایش که با هدف معرفی و تقدیر از شرکت‌هایی که در سال ۱۳۹۹ با افزایش تولید و بهره وری به رشد و شکوفایی رسیدند، برگزار گردید، شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان شرکت برتر در تحقق جهش تولید معرفی و تندیس این همایش به سرپرست مدیریت عامل این شرکت اهدا شد.

لازم بذکر است، فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۳۹۹ با شکستن رکورد ۱۱ ساله خود، بیش ۷۳۶ هزار تن انواع ورق های فولادی را تولید کرد. این شرکت با تولید بیش از ۴۰۰ هزار تن انواع ورق های فولادی در ساخت خط لوله و مخازن طرح عظیم انتقال نفت گوره به جاسک نقش به سزایی ایفا کرد.

2

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶
شناسه مطلب : 35888
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی