عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس در گفت‌وگو با چیلان خبر داد:موافقت وزارت صمت با عرضه اختصاصی ورق گرم فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان ورق سرد/ بازار ورق به تعادل خواهد رسید
نوید ایزدپناه عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس در گفت‌وگو با چیلان اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط تولیدکنندگان و انجمن فولاد، وزارت صمت با عرضه اختصاصی ورق گرم توسط شرکت فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان بزرگ ورق سرد موافقت کرده است و از خردادماه شاهد عرضه اختصاصی ورق گرم خواهیم بود.

نوید ایزدپناه عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس در گفت‌وگو با  چیلان  اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط تولیدکنندگان و انجمن فولاد، وزارت صمت با عرضه اختصاصی ورق گرم توسط شرکت فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان بزرگ ورق سرد موافقت کرده است و از خردادماه شاهد عرضه اختصاصی ورق گرم خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس به خبرنگار  چیلان  گفت: در ماه‌های گذشته شاهد رقابت شدیدی برای خرید ورق گرم در بورس کالا بودیم و بنا به خالی بودن بخش قابل توجهی از ظرفیت تولیدکنندگان ورق سرد، برخی شرکت‌ها ورق گرم را با رقابت بالا از بورس کالا خریداری و به‌صورت کارمزدی در اختیار تولیدکنندگان ورق سرد قرار می‌دادند. با عرضه اختصاصی ورق گرم، این مشکل تا حد زیادی رفع خواهد شد و دیگر شاهد رقابت مخرب بر سر خرید ورق گرم در بورس کالا نخواهیم بود.

وی افزود: عرضه اختصاصی کمک می‌کند تا بازار ورق فولادی در کشور به ثبات برسد و تولیدکنندگان ورق سرد نیز دسترسی پایدارتری به ماده اولیه موردنیاز خود خواهند داشت.

ایزدپناه گفت: با عرضه اختصاصی ورق گرم فولاد مبارکه برای تولیدکنندگان ورق سرد، این تولیدکنندگان و همچنین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه، عرضه خود در بورس کالا را افزایش خواهند داد و شاهد شکل‌گیری قیمت‌های تعادلی و ثبات در بازار ورق سرد و گالوانیزه خواهیم بود.

2

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱
شناسه مطلب : 35914
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی