رشد ۱۳۸ درصدی سود خالص شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر
سود خالص شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در شش ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰ به بیش از ۴۱۲ میلیارد تومان رسیده است که رشد ۱۳۸ درصدی را نسبت به شش ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ این شرکت نشان می‌دهد. گفتنی است اخیراً دکتر سیدابوتراب فاضل مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در گفت‌وگو با چیلان خبر داد که به زودی این شرکت در بورس درج نماد می‌شود. چیلان به همین مناسبت عملکرد این شرکت در حوزه سودآوری را بررسی کرده است.

سود خالص شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در شش ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰ به بیش از ۴۱۲ میلیارد تومان رسیده است که رشد ۱۳۸ درصدی را نسبت به شش ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ این شرکت نشان می‌دهد. گفتنی است اخیراً دکتر سیدابوتراب فاضل مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در گفت‌وگو با  چیلان  خبر داد که به زودی این شرکت در بورس درج نماد می‌شود.  چیلان  به همین مناسبت عملکرد این شرکت در حوزه سودآوری را بررسی کرده است.

سود خالص شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر که کل سال مالی ۱۳۹۹، حدود ۴۱۸ میلیارد تومان بوده است، در شش ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰ به بیش از ۴۱۲ میلیارد تومان رسیده است. در شش ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، سود خالص این شرکت ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید:

۴ زیرمجموعه‌ «وغدیر» به‌زودی در بورس درج نماد می‌شوند​/ پروژه یزد یکِ «فولاژ» تا آخر بهار ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد

مجبوریم ائتلاف‌های بزرگ صنعتی در حوزه فولاد تشکیل دهیم/ سهم سرمایه‌گذاری غدیر در صنعت فولاد و مس، «قابل تأمل» است

در دو نمودار زیر عملکرد شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در حوزه سودآوری را از سال ۹۵ به بعد ببینید:

1 317 2 328

از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سنگ آهن گهر زمین، فولاد غدیر نی‌ریز، توسعه آهن و فولاد گل گهر، توسعه فولاد قشم، آلومینیوم جنوب، موتوژن و …

شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه تخصصی صنعت و معدن در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده است. سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع و معادن محور اصلی فعالیت این شرکت است و در واقع، این هلدینگ بازوی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه صنعت و معدن محسوب می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
شناسه مطلب : 36722
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی