امرایی ، مدیرعامل فولاد سنگان / فولاد سنگان رشد ۶۵ درصدی تولید گندله در سه ماه ابتدایی سال جاری را محقق ساخت
مدیرعامل فولاد سنگان گفت : شرکت فولاد سنگان خراسان در سه ماه نخست سال جاری موفق به تولید بیش از 1 میلیون و 110 هزار تن گندله شد که رشد 65 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را برای تولید گندله این شرکت محقق ساخته است. این درحالیست که تولید گندله فولاد سنگان در 3 ماهه اول سال 99 به میزان 674 هزار تن بوده است.

به گزارش  چیلان ، وی افزود : شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به عنوان زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه موفق شد بعد از رکوردهای پی در پی در سال گذشته، امسال نیز با وجود تعطیلات به علت بیماری کرونا و قطعی برق به رکوردی در رشد تولید گندله دست یابد تا نشان دهد عزم خود را برای عمل به شعار سال جزم نموده است.

امرایی افزود : این شرکت برای تولید سال جاری رشد متناسب تولید گندله را در برنامه داشت که با توجه به قطعی های پی در پی برق که دامن گیر تمام صنایع شده است موفق به تحقق برنامه مدنظر شرکت نشد. در همین شرایط فولاد سنگان رشد ۶۵ درصدی تولید گندله در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرد. این در حالیست که برآیند عملکرد تولید شرکتهای بزرگ معدن و صنایع معدنی نشان از رشد ۱۱ درصدی در همین مدت زمان مشابه است.

لازم بذکر است با توجه به قطعی مکرر برق در تیرماه، متاسفانه تولید گندله و کنسانتره در این شرکت طبق برنامه پیش نرفته و عملا تولید در فولاد سنگان  متوقف گردید.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به برنامه ریزی منظم این شرکت در تولید گندله گفت: برنامه ریزی منسجم در شرکت فولاد سنگان خراسان باعث شد تا بخشی از گندله مورد نیاز فولاد مبارکه تامین گردد و در رسیدن به اهداف تولیدی که محور اصلی شعارهای سال در سال‌های گذشته است نائل شود. با بهینه‌سازی خطوط تولید و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات علاوه بر رشد کمی، کیفیت محصولات تولیدی این شرکت متناسب با استانداردهای شرکت فولاد مبارکه است.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان :این شرکت علیرغم تمام موانع موجود اعم از کمبود کنسانتره و محدودیت‌های برق در خردادماه سال جاری به تولید ۲۹۶ هزار و ۵۹۷ تن گندله دست یافت که رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان مشابه را رقم زده است تا اثبات کننده نقش موثر فولاد سنگان در رشد تولید گندله در کشور باشد.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
شناسه مطلب : 36988
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی