سیاست‌گذاری اشتباه برای بازار ورق؛ موشن گرافیکی از چیلانمشاهده کنید: دردسرهای آخرین اقدام فولادی دولت روحانی/ کاهش شدید تعرفه واردات ورق فولادی چه تبعاتی خواهد داشت؟
دولت روحانی در آخرین روزهای کاری خود، در اقدامی غیرکارشناسی، تعرفه واردات طیف قابل توجهی از ورق گرم و سرد فولادی را از ۲۰، ۱۵ و ۱۰ درصد به ۴ درصد کاهش داد. این کاهش تعرفه در حالی صورت گرفت که کشور تنها در حوزه ورق گرم با ضخامت کمتر از ۳ میلی‌متر به واردات نیاز دارد و تنها در این حوزه، تولید کشور با تقاضا همخوانی ندارد. در حالی تعرفه واردات ورق سرد کاهش یافته که ۴۰ درصد ظرفیت نصب‌شده کشور در این حوزه خالی است! ویدئوی چیلان در مورد تبعات کاهش تعرفه ورق فولادی را ببینید.

دولت روحانی در آخرین روزهای کاری خود، در اقدامی غیرکارشناسی، تعرفه واردات طیف قابل توجهی از ورق گرم و سرد فولادی را از ۲۰، ۱۵ و ۱۰ درصد به ۴ درصد کاهش داد. این کاهش تعرفه در حالی صورت گرفت که کشور تنها در حوزه ورق گرم با ضخامت کمتر از ۳ میلی‌متر به واردات نیاز دارد و تنها در این حوزه، تولید کشور با تقاضا همخوانی ندارد. در حالی تعرفه واردات ورق سرد کاهش یافته که ۴۰ درصد ظرفیت نصب‌شده کشور در این حوزه خالی است! ویدئوی  چیلان  در مورد تبعات کاهش تعرفه ورق فولادی را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹
شناسه مطلب : 37352
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی