ضرورت همکاری توانیر با تولیدکنندگان
بهزاد بخشی مدیرعامل اطمینان فولاد اسپادان طی یادداشتی در بولتن داخلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران (اخبار فولاد) بر ضرورت همکاری توانیر با تولیدکنندگان فولاد تاکید و گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی صنعت فولاد در نتیجه محدودیت‌های مصرف برق، ضمن برهم زدن تعادل بازار باعث بروز مشکلاتی متعددی در این صنعت و صنایع وابسته به فولاد می‌شود.

 

 

 

صنایع تولیدی و کارخانه‌ها از قطعی‌های مکرر برق ضررهای هنگفتی متحمل شده‌اند. تعطیلی واحدهای تولیدی صنعت فولاد در نتیجه محدودیت‌های مصرف برق، ضمن برهم زدن تعادل بازار باعث بروز مشکلاتی متعددی در این صنعت و صنایع وابسته به فولاد می‌شود. علاوه بر کمبود برق، قیمت آن نیز در سال جاری برای واحدهای تولیدی زنجیره فولاد به شدت افزایش یافته است.

قطعی برق تعادل بازار فولاد را برهم زده است و در حال حاضر تقاضا برای شمش فولادی رو به افزایش است و ما با کمبود شمش و افزایش قیمت آن در بازار مواجه هستیم.

شرکت توانیر باید با شرکت‌های تولیدی همکاری کند. برای حل مشکل کمبود برق، نباید نخست به سراغ تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی رفت؛ چرا که این موضوع باعث کاهش تولید واحدهای صنعتی شده و در نهایت ممکن است کمبود و گرانی برخی محصولات را در بازار به همراه داشته باشد.

2

تاریخ انتشار : ۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
شناسه مطلب : 37652
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی