مدیرعامل جدید فولاد غدیر نی‌ریز معرفی شد
محسن مصطفی‌پور به‌عنوان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز معرفی و جایگزین محمدمهدی مستقیمی شد.

به گزارش  چیلان ، محسن مصطفی‌پور به‌عنوان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز معرفی و جایگزین محمدمهدی مستقیمی شد.

مصطفی پور از مدیران جوان و خوشنام صنعتی است و سوابقی همچون معاون بازرگانی سنگ آهن گهر زمین، ریاست هیات مدیره هلدینگ نفتی پترو امید، مدیرعاملی گروه شرکت‌های تیـام، عضویت هیات مدیره ذوب و احیا روی و هلدینگ توسعه صنایع و معادن بانک شهر را در کارنامه خود دارد.

مصطفی پور

دکتر سیدابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر در گفت‌وگو با  چیلان  در خصوص انتصاب محسن مصطفی‌پور به‌عنوان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: مصطفی‌پور از مدیران جوان خوشنام صنعتی است و انتظار نخست هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر از ایشان، راه‌اندازی واحد فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز است که امیدواریم تا بهار ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

دکتر فاضل ضمن قدردانی از زحمات دکتر مستقیمی مدیرعامل سابق فولاد غدیر نی‌ریز گفت: ما امیدواریم در دوره جدید مدیریت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز شاهد بهره‌برداری از معدن بهرام گور باشیم که در مجاورت این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر همچنین گفت: تعامل و همکاری نزدیک با مسئولین شهرستان از دیگر انتظارات از مدیریت جدید مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز است. فولاد غدیر نی‌ریز با این تعامل نقش پررنگی در ایفای وظایف خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خواهد داشت و با توانمندی که آقای مصطفی‌پور دارد، اهداف هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر در این حوزه محقق خواهد شد.

دکتر فاضل در پایان خاطرنشان ساخت: استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بومی و نیروهای متخصص بومی یکی دیگر از خواسته‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر از مدیریت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در دوره جدید است.

 چیلان  به نوبه خود از زحمات دکتر مستقیمی قدردانی و برای مهندس مصطفی‌پور در سمت جدید، آرزوی موفقیت دارد.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰
شناسه مطلب : 38396
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی