مدیر فولادسازی ذوب آهن اصفهان خبر داد : افزایش۳۵۰ درصدی محصولات صنعتی ذوب آهن اصفهان در نیمه اول سال جاری
سیاوش خواجوی مدیر فولادسازی شرکت در گفتگو با واحد مرکزی خبر مرکز اصفهان به تشریح کیفیت محصولات تولیدی در این بخش پرداخت.

به گزارش  چیلان ،خواجوی با بیان این‌که در راستای رقابت در بازارهای هدف و تامین نیاز مشتریان، کیفیت محصولات سرلوحه ذوب‌آهن اصفهان است، گفت: این شرکت با ارتقاء توان علمی متخصصان خود و توسعه کارگاه‌هایی که در افزایش کیفیت محصول نقش به سزایی دارند به تضمین کیفیت محصولات خود پرداخته ‌است.

مدیر فولادسازی شرکت به کیفیت انواع ریل‌های تولیدی در ذوب‌آهن پرداخت و گفت: با توسعه کارگاهای کیفیت محصول توانستیم انواع ریل مورد نیاز کشور و بازارهای منطقه را بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید کنیم.

مدیر فولادسازی شرکت از افزایش سه و نیم برابری محصولات صنعتی در نیمه اول سال جاری نسبت ‌به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مبنای تولید برای ما رضایت مشتری است و برای رضایت مشتریان استانداردهای کیفیت را با دقت رعایت می‌کنیم.

مدیر فولادسازی شرکت نقش تعمیرات در تولید محصولات باکیفیت را غیر قابل‌ انکار دانست و گفت: در این راستا تعمیرات اساسی کنورتور های ۲ و ۳ ، ایستگاه ۶ ریخته‌گری، جرثقیل‌ها و بومی‌سازی تاندیش ها و… از جمله اقداماتی است که برای حفظ کیفیت محصول انجام شده ‌است.

وی تلاش همکاران این مدیریت در تولید شمش های گوناگون و مورد نیاز شرکت را ستودنی دانست و افزود: تلاشگران این بخش، شمش های مورد نیاز انواع ریل، تیرآهن و سایر محصولات با ارزش افزوده بالاتر تولید کردند و اجازه ندادند تحریم ها و تهدیدها بر تولیدات شرکت کوچکترین تاثیری داشته باشد.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۲
شناسه مطلب : 39162
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی