برگزاری همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش
همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش به میزبانی شرکت نفت و گاز سرو برگزار در حال برگزاری است .

به گزارش  چیلان ، دومین همایش دوسالانۀ بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت، به میزبانی شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ و در جزیرۀ کیش برگزار می‌شود.

این همایش با حضور و مشارکت مدیران و متخصصان و صاحبانظران صنایع پتروشیمی و پالایشی از بیش از ۵۰ مجتمع پتروشیمی و پالایشی همراه خواهد بود.
محورهای همایش 

  • خودکفایی در تولید کاتالیست‌های چرخۀ گاز سنتز با خودباوری و دانش ایرانی
  • بومی‌سازی زنجیرۀ تأمین در مسیر اقتصاد مقاومتی
  • حمایت از دانش‌های نوین با هدف بسترسازی تولید انبوه
  • توسعۀ کاتالیست در صنایع پایین‌دستی با نگاه ملی و فناورانه
  • و توسعۀ دانش فرایند در صنایع پتروشیمی و پالایش نفت

محمد امین ابراهیمی، دبیر این همایش گفت: هـمواره تـوسعه صنعتـی، محصول هـم افـزایـی بخـش هـای اصـلی و تاثیر گذار شامل تولیدکنندگان، تامین کنندگان، مصرف کنندگان و تصمیم سازان و تصمیم گیران درآن صنعت است. در شرایط فعلی اقتصاد ایران نیز به دلیل مشکلات و موانع مختلف بین المللی، لزوم چنین تعاملی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: از این رو به منظور تعمیق این ارتباط، شرکت نفت و گاز سرو پس از برگزاری موفق یک دوره همایش تخصصی بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت و سه دوره دوره همایش تخصصی بومی سازی کاتالیست و فرآیند احیای مستقیم آهن در صنعت فولاد، این بار اقدام به برگزاری دومین همایش تخصصی بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت نموده است.

ابراهیمی ادامه داد: امیدواریم این همایش بستری مناسب برای تبادل تجربیات علمی، تخصصی و کاربردی ایجاد نماید و با معرفی دستاوردهای نوین این صنعت در تعاملی رودررو به پویایی مسیر توسعه بومی سازی کاتالیست و استفاده از پتانسیل های این صنعت در شرایط خطیر کنونی کمک نماید. چرا که هدف مشترک کلیه فعالان این صنعت از یک سو، توسعه و تداوم تولید این صنعت حیاتی و از سوی دیگر خود کفایی، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران می باشد.

2

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
شناسه مطلب : 40491
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی